Mijn Series +

Tragger Hippy - Seizoen 2 (2006)

Alternatieve titels: Trigger Happy | Hagger Trippy

1 stem

Belgiƫ
Reality / Komedie

ontwikkeld door Tim Van Aelst en Tom Waes
met Tom Waes, Jan Van Looveren en Koen Van Impe

Tragger Hippy is een verborgen camera programma gebaseerd op het Britse 'Trigger Happy TV'. Flitsende sketches in guerrilla stijl zorgen voor absurde taferelen. Tom Waes, Jan Van Looveren en Koen Van Impe, de drie uitvoerders nemen vrijwel alle rollen op zich Vaste rubrieken in de show zijn ‘de grote gsm’, ‘de oorlogsveteraan’ en wereldberoemd in Vlaanderen '‘militair Joeri met handboeien en pepperspray’. Daarnaast maken ook een allegaartje van getypecaste beroepsgroepen en verklede dieren hun optreden. Afsluiter van elke aflevering is een straatinterview door "journalist" Tom Waes met een prominente Bekende Vlaming. Dit interview loopt altijd grandioos mis en tot verbijstering van de geïnterviewde BV.

1. Aflevering 1
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  11. Aflevering 11
  12. Aflevering 12

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.