Mijn Series +

De Kleedkamer - Seizoen 5 (2020)

Belgiƫ
Talkshow / Documentaire

ontwikkeld door Evert Winkelmans en Rutger Verbeek
met Ruben Van Gucht, Fred Deburghgraeve en Robert Van de Walle

In de vijfde reeks van De kleedkamer blikt Sporza-journalist Ruben Van Gucht terug op de laatste zes edities van de Olympische Spelen. In elke aflevering ontvangt hij vier Belgische en Nederlandse Olympiërs. Ze blonken uit in diverse sportdisciplines, maar deelden dezelfde Olympische droom. Hoe hebben ze die beleefd en wat heeft het leven na Olympia hen gebracht? Het is precies 100 jaar geleden dat de Olympische Spelen in Antwerpen plaatsvonden: de enige keer ooit dat het grootste sportevenement ter wereld in België werd georganiseerd.

1. Peking 2008
  2. Sydney 2000
  3. Athene 2004
  4. Londen 2012
  5. Atlanta 1996
  6. Rio 2016

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.