Mijn Series +

Belgiƫ
Documentaire
Miniserie, 250 minuten

met Otto-Jan Ham, Bart Van Peer en Peter Hespel

In 'Brain Man' onderzoekt Otto-Jan Ham of het mogelijk is de werking van je hersenen te verbeteren. Indien wel, hoe doe je dat dan? En hoe ver wil je daarin gaan? Om een antwoord te vinden op die vragen, onderwerpt Otto-Jan zichzelf als proefkonijn aan een reeks gewaagde experimenten. Hij krijgt daarbij de hulp van zijn Woestijnvis-collega Bart Van Peer. Bart is wetenschapper van opleiding en al jaren gefascineerd door nieuwe ontwikkelingen in de neurowetenschap. Samen zorgen ze voor een unieke combinatie van wetenschap en humor.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.