Mijn Series +

RuPaul's Drag Race - Seizoen 7 (2015)

Spelprogramma / Reality

ontwikkeld door RuPaul
met RuPaul, Michelle Visage en Ross Mathews

RuPaul, de beroemdste drag queen ter wereld is gastheer, mentor en inspirator voor RuPaul's Drag Race, de ultieme drag queen-wedstrijden. RuPaul speelt een dubbele rol en regeert in alle oordelen en eliminaties, terwijl RuPaul, de man, de deelnemers helpt bij het voorbereiden van elke uitdaging. De deelnemers vechten allemaal voor de titel (en tiara) als top drag queen van het land. Elke week wordt één drag queen geëlimineerd middels beproevingen van glitter, glamour en optredens, totdat de volgende superstar drag queen van Amerika wordt bereikt.

1. Born Naked
  11. Hello, Kitty Girls!
  12. And the Rest Is Drag
  13. Countdown to the Crown
  14. Grand Finale

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.