Mijn Series +

RuPaul's Drag Race - Seizoen 5 (2013)

Spelprogramma / Reality

ontwikkeld door RuPaul
met RuPaul, Santino Rice en Michelle Visage

RuPaul, de beroemdste drag queen ter wereld is gastheer, mentor en inspirator voor RuPaul's Drag Race, de ultieme drag queen-wedstrijden. RuPaul speelt een dubbele rol en regeert in alle oordelen en eliminaties, terwijl RuPaul, de man, de deelnemers helpt bij het voorbereiden van elke uitdaging. De deelnemers vechten allemaal voor de titel (en tiara) als top drag queen van het land. Elke week wordt één drag queen geëlimineerd middels beproevingen van glitter, glamour en optredens, totdat de volgende superstar drag queen van Amerika wordt bereikt.

1. RuPaullywood or Bust
  2. Lip Synch Extravaganza Eleganza
  3. Draggle Rock
  4. Black Swan: Why It Gotta Be Black?
  5. Snatch Game
  11. Sugar Ball
  12. The Final Three, Hunty
  13. Countdown to the Crown
  14. Reunited

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.