Mijn Series +

RuPaul's Drag Race - Seizoen 3 (2011)

Spelprogramma / Reality

ontwikkeld door RuPaul
met RuPaul, Santino Rice en Billy B.

RuPaul, de beroemdste drag queen ter wereld is gastheer, mentor en inspirator voor RuPaul's Drag Race, de ultieme drag queen-wedstrijden. RuPaul speelt een dubbele rol en regeert in alle oordelen en eliminaties, terwijl RuPaul, de man, de deelnemers helpt bij het voorbereiden van elke uitdaging. De deelnemers vechten allemaal voor de titel (en tiara) als top drag queen van het land. Elke week wordt één drag queen geëlimineerd middels beproevingen van glitter, glamour en optredens, totdat de volgende superstar drag queen van Amerika wordt bereikt.

1. Casting Special
  13. Make Dat Money
  14. RuPaul Rewind
  15. Grand Finale
  16. Reunited!

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.