Mijn Series +

Foofur - Seizoen 2 (1988-1989)

Animatie / Komedie

ontwikkeld door Phil Mendez
met de stemmen van Frank Welker , Michael Bell en Susan Blu

Foofur is een blauwe hond die het fortuin van zijn bazin heeft geërfd. Samen met vijf andere honden en de kat Spinner woont hij in een oud landhuis, dat eigendom is van mevrouw Kraaiepoot. Foofurs nichtje heet Rocki, zijn vriendinnetje heet Dolly. Louis, Annabel, Hazel, en Fritz-Carlos zijn de andere honden. Mevrouw Kraaiepoot weet echter niet dat zij allemaal in haar huis wonen; telkens wanneer zij thuiskomt, moeten ze zich verschuilen, ook al omdat Pepe, het hondje van mevrouw Kraaiepoot, hun vijandig gezind is. Daarenboven woont in de kelder een aantal vervelende ratten. Dankzij zijn scherpzinnigheid en vindingrijkheid weet Foofur zijn vrienden echter steeds opnieuw uit talloze benarde situaties te redden, die door de ratten of door mensen veroorzaakt worden.

1. Pepe's Pet Peeve
  2. Boot Camp Blues/My Pharaoh Lady
  3. Winging It/Alone at Last, Dahling
  4. The Dog's Meow/What Price Fleadom?
  5. Just Bumming Around/Friend Foofur's Foul Up
  10. Rocki's Big Fib/Bye, Bye, Birdie
  11. Fencer Gets Soul/You Bet Your Life
  12. Look Homeward, Foofur
  13. Annabell Gets Framed/Scary Harry

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.