• 17.013 nieuwsartikelen
  • 181.490 films
  • 12.520 series
  • 34.651 seizoenen
  • 654.253 acteurs
  • 200.214 gebruikers
  • 9.449.734 stemmen
Avatar
 

Beste film in top tien van voorganger

zoeken in:
avatar van SmackItUp

SmackItUp

  • 3505 berichten
  • 2656 stemmen

Shawshank 4,5*

Wolf of Wallstreet 4,5*

Intouchables 4,5*

Prisoners 4*

Lekkere top 10 hoor.


avatar van TheManInBlack

TheManInBlack

  • 215 berichten
  • 382 stemmen

Se7en (1995)

4,5*


avatar van GoodOldJack

GoodOldJack

  • 1339 berichten
  • 4655 stemmen

4. Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back (1980)

5. The Lord of the Rings: The Return of the King (2003)

Deze krijgen allebei de volle mep van mij.

Rest krijgen allemaal nog degelijke cijfers ook, Rocky een 4,5 als podiumkandidaat .


avatar van TornadoEF5

TornadoEF5

  • 5623 berichten
  • 1826 stemmen

It Follows

4,5 en terug te vinden op plaats 11


avatar van Basto

Basto

  • 12411 berichten
  • 7530 stemmen

American Beauty (en Cidade de deus)


avatar van GoodOldJack

GoodOldJack

  • 1339 berichten
  • 4655 stemmen

The Thin Red Line die bij mij slechts drie plaatsen lager staat en dus ook nog in mijn top tien.

5*


avatar van vindorent

vindorent

  • 60 berichten
  • 1722 stemmen

2001: A Space Odyssey (1968)

5*


avatar van Dragon

Dragon

  • 62559 berichten
  • 4509 stemmen

5,0* - A Clockwork Orange (1971) (#1)


avatar van wibro

wibro

  • 11590 berichten
  • 4098 stemmen

5.0* - Irréversible (2002) (# 4)


avatar van ScarFish

ScarFish

  • 744 berichten
  • 3502 stemmen

Interessante top 10.

7 gezien.

Stalker 5.0*, met een eervolle vermelding voor The Cranes are flying 5*


avatar van GoodOldJack

GoodOldJack

  • 1339 berichten
  • 4655 stemmen

There Will Be Blood 4,5*

Over het algemeen geen gigantische hoge beoordelingen maar de twee die ik nog niet gezien heb (Le Trou en Seppuku) staan wel al enige tijd op de watchlist.


avatar van Dudady

Dudady

  • 182 berichten
  • 1942 stemmen

2001: A Space Odyssey 4,5*


avatar van Zandadder

Zandadder

  • 2608 berichten
  • 3166 stemmen

Apocalypse Now 5,0*


avatar van Basto

Basto

  • 12411 berichten
  • 7530 stemmen

The Raid 5*


avatar van TheManInBlack

TheManInBlack

  • 215 berichten
  • 382 stemmen

Fight Club 5*


avatar van Dudady

Dudady

  • 182 berichten
  • 1942 stemmen

Rocky 5*


avatar van TheManInBlack

TheManInBlack

  • 215 berichten
  • 382 stemmen

Rocky 5*


avatar van Kondoro

Kondoro

  • 11566 berichten
  • 2897 stemmen

The Dark Knight 5*


avatar van Noodless

Noodless

  • 10087 berichten
  • 6205 stemmen

1 Film niet gezien. Star Wars V is de beste. 4,5 sterren


avatar van Brave-Neo

Brave-Neo

  • 609 berichten
  • 1833 stemmen

Aliens 5*


avatar van kimberlyVD

kimberlyVD

  • 5946 berichten
  • 1593 stemmen

The silence of the lambs 4,5*


avatar van Noodless

Noodless

  • 10087 berichten
  • 6205 stemmen

Heel verrassend...Titanic met 4,5 sterren. 1 film niet gezien..je nummer 10.


avatar van alexspyforever

alexspyforever

  • 21564 berichten
  • 2328 stemmen

Alien


avatar van wibro

wibro

  • 11590 berichten
  • 4098 stemmen

The Company of Wolves (1984) 4.0*


avatar van TornadoEF5

TornadoEF5

  • 5623 berichten
  • 1826 stemmen

Melancholia (2011) - 1.0 (geen enkele andere gezien).


avatar van Alathir

Alathir

  • 2143 berichten
  • 1647 stemmen

Eyes Wide Shut - 4.5*


avatar van Flat Eric

Flat Eric

  • 6444 berichten
  • 1026 stemmen

Nuovo Cinema Paradiso (1988) 4*

Ik kom er direct mee in vakantiestemming.

La cara Oculta (3,5*)ook gezien en is idd fijne Spaanse film. Verder The Guest gezien (3*) en A monster calls (2,5*) is toch wel het minste van de films die ik heb gezien.


avatar van Brave-Neo

Brave-Neo

  • 609 berichten
  • 1833 stemmen

Prisoners ( 2013 ) met 5* steekt er wat mij betreft bovenuit hier. 6 van de 10 gezien


avatar van Alathir

Alathir

  • 2143 berichten
  • 1647 stemmen

Flat Eric schreef:

Nuovo Cinema Paradiso (1988) 4*

Ik kom er direct mee in vakantiestemming.

La cara Oculta (3,5*)ook gezien en is idd fijne Spaanse film. Verder The Guest gezien (3*) en A monster calls (2,5*) is toch wel het minste van de films die ik heb gezien.

Jammer, dat A Monster Calls je niet heeft kunnen grijpen zeker omdat je The Orphanage van Bayona wel in je top 10 hebt. Zijn 3 huidige films gaan eigenlijk alle drie over het verlies van je moeder maar op een andere manier. Hij noemt dit zelf een beetje zijn 'trilogie'. Ben benieuwd wat zijn nieuwe film zal zijn al zal dat nog wel een hele tijd wachten worden.

Brave Neo, hmm is moeilijk. Zeker 3 films heb ik al lang niet meer gezien heb maar LOTR blijft sowieso op 5 sterren. T2 en Gladiator moet ik eens herzien. Vond die 10 jaar geleden of meer wel goed. De meeste van je top 10 staan bij mij op een 3*, buiten Fight Club (2.5*) en vooral The Matrix niet (al mis ik daar een stem).


avatar van Noodless

Noodless

  • 10087 berichten
  • 6205 stemmen

Nrs 1, 7 en 8 scoren bij mij 4 sterren , net zoals Lost Highway die ik de voorkeur geef.

3 films niet gezien ( 5, 9 en 10) waarbij ik vooral nr 5 absoluut eens moet zien. Nog altijd niet gezien.

Slechtste hoef ik bij jou niet te doen... geef ik hier dan wel aan : A Monster Calls 3,5 sterren

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.