• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.986 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.162 acteurs
  • 199.248 gebruikers
  • 9.388.692 stemmen

Fame of Shame (acteurs)

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Kraay schreef:

(quote)

Tja, ze heeft nou eenmaal 0, anders had ik er ook nog een paar in de famelijst gezet

Ze staat op 4. Slaat toch helemaal nergens op om 6+ stemmen te verwijderen omdat iemand geen - heeft uitgedeeld....

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Willem Dafoe = fame

Tom Hanks = shame

Kraay

• 6190 berichten
  • 1474 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Ze staat op 4. Slaat toch helemaal nergens op om 6+ stemmen te verwijderen omdat iemand geen - heeft uitgedeeld....

Maar er is 3 keer onregelmentair op haar gestemd

Kraay

• 6190 berichten
  • 1474 stemmen

is ook bij bijv. bale gebeurt

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Laat de oprichter maar beslissen.

Kraay

• 6190 berichten
  • 1474 stemmen

mee eens

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Kraay schreef:

(quote)

Maar er is 3 keer onregelmentair op haar gestemd

Laat hem dan nog 6- punten uit delen...

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Reinbo schreef:

Ik kan niet zeggen dat ik sta te juichen, want ze hoort daar niet thuis . Maar feit blijft dat er 3 maal +2 punten zijn gegeven terwijl niemand - punten heeft gekregen. Dit houdt dus jammer genoeg in dat de desbetreffende stemmen ongeldig zijn.

Dit alles had voorkomen kunnen worden als diegene gisteren of vandaag in de loop van de dag de overige drie -stemmen had gegeven. Desnoods aan iemand die bovenaan staat (en zodoende de minste impact heeft). Tijd genoeg, maar er gebeurt niets. En als iemand anders dan ook (misschien per ongeluk) ook alleen maar een + stem geeft, tja... Dan moet er toch wat gebeuren. Het is jammer, maar het zij zo.

De huidige stand:

Scarlett Johansson (2)

Julia Roberts (2)

Tom Hanks (2)

Willem Dafoe (2)

Al Pacino (1)

Orlando Bloom (1)

Russell Crowe (1)

Johnny Depp (1)

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Legan schreef:

Ik kan niet zeggen dat ik sta te juichen, want ze hoort daar niet thuis . Maar feit blijft dat er 3 maal +2 punten zijn gegeven terwijl niemand - punten heeft gekregen. Dit houdt dus jammer genoeg in dat de desbetreffende stemmen ongeldig zijn.

Waarom? Waarom moet je - punten uitdelen. Als je alleen Weaver een plus vindt en de rest je geen bal kan schelen, dan volstaat een 2+ toch?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Legan schreef:

Het principe is simpel.

Elke acteur/actrice start met 50 punten. Elke dag (00:00 t/m 23:59) mag je éénmaal een acteur "saven" (+2 pnt), en een acteur "killen" (-2 pnt.). Na jou doet iemand anders hetzelfde. Zo zullen impopulaire personen snel punten verliezen en populaire snel punten winnen. Maar er is een grens.

-

Er staat MAG, niet moet.

Dus enkel "saven" is geoorloofd zou ik zeggen....

Kraay

• 6190 berichten
  • 1474 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Waarom? Waarom moet je - punten uitdelen. Als je alleen Weaver een plus vindt en de rest je geen bal kan schelen, dan volstaat een 2+ toch?

Ik zou zeggen begin je eigen fame of shame met nieuwe regels

Kraay

• 6190 berichten
  • 1474 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Er staat MAG, niet moet.

Toen ik een pagina terug Legan voorstelde Weaver erin te houden, vond hij van niet

Kraay

• 6190 berichten
  • 1474 stemmen

Als het aan mij had gelegen stond weaver er nog in met +4, maar het is nou eenmaal legan's spel en zijn regels

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3097 stemmen

veel gedoe om weinig eigenlijk. Maar er moeten gewoon zowel + als - gegeven worden.. anders krijg je alleen maar fame of alleen maar shame..dat lijkt me zo logisch als wat.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Gelukkig is er een scheidsrechter die het al allemaal in de gaten moet houden. Is lastig genoeg.

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Reinbo schreef:

Wat is dan het nut wat deze game? Dit maakt het juist leuk en interessant.
Reinbo schreef:

Er staat MAG, niet moet.

Dit punt heb ik gisteren al uitgelegd.
Kraay schreef:

Toen ik een pagina terug Legan voorstelde Weaver erin te houden, vond hij van niet

Klopt, maar ik zei ook dat het een voorstel was (een nieuwe persoon kiezen en Sigourney degraderen). Dus als de meerderheid zou zeggen: alles vergeven en vergeten en met de laatste lijst doorgaan, wie ben ik dan om nee te zeggen. Ik heb alleen maar een voorstel ingediend met de vraag: Kan iedereen zich hierin vinden? Later zei ik nog: Maar de meerderheid beslist .Dan word ik in ieder geval niet beticht van voortrekkerij met bepaalde acteurs/actrices .

Maar er is nog tijd!

Cosoco

• 10908 berichten
  • 5185 stemmen

'Alles vergeven en vergeten en met de laatste lijst doorgaan.'

A. Jacobsen

• 495 berichten
  • 104 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Dit is idd hoe ik het bekeek, vreemd dat hier zo moeilijk om gedaan wordt.

Kraay

• 6190 berichten
  • 1474 stemmen

nou laten we dan maar gaan stemmen of we gaan stemmen voor een nieuwe of Sigourney erin houden

Kraay

• 6190 berichten
  • 1474 stemmen

ik ga dan toch voor het blijven van sigourney, waarvan het toch een wonder is dat die met zo'n fantieke aanhang zo laag is gekomen.

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

A. Jacobsen schreef:

Dit is idd hoe ik het bekeek, vreemd dat hier zo moeilijk om gedaan wordt.

Dat zijn nu eenmaal de regels van het spel. Waarom mensen daar zo moeilijk om doen is mij juist een raadsel. In ieder geval goed om je te zien . Het zou fijn zijn als je alsnog de resterende stemmen zou uitbrengen. Kunnen we weer doorgaan met het spel zonder heel dit gedoe . Wat vind je ervan?

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Kraay schreef:

ik ga dan toch voor het blijven van sigourney, waarvan het toch een wonder is dat die met zo'n fantieke aanhang zo laag is gekomen.

Ze is niet slecht, misschien wel de minste. En de laatste paar jaar valt ze niet meer op in haar films.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Tuurlijk is Sigourney Weaver niet slecht. Zijn echt niet heel veel betere tegenwoordig.

Matchostomos

• 4171 berichten
  • 535 stemmen

Ik was alvast van plan om Weaver vandaag te steunen...

Christian Bale 90

Tony Leung Chiu Wai 88

Vincent Cassel 70

Gael Garcia Bernal 68

Tadanobu Asano 64

Ewan McGregor 40

Emile Hirsch 38

Roberto Begnini 36 -

Will Smith 6

Sigourney Weaver 6 +

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Aangezien men geen knoop kan doorhaken, zal ik het maar zelf doen. N0g een mislukking op naam van democratie, net zoals het burgemeestersreferendum. Mag je wat, gebeurt er niets .

De laatste lijst is die Matchostomos zojuist heeft geplaatst!

En ter verduidelijking. Als je stemt, dan moet je iemand +2 punten geven maar tegelijkertijd ook iemand anders -2 punten! Iets anders wordt niet geaccepteerd. Zo duidelijk genoeg voor iedereen?

Einde discussie dan maar en een prettige voortzetting gewenst .

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Christian Bale 92 +

Tony Leung Chiu Wai 88

Vincent Cassel 70

Gael Garcia Bernal 68

Tadanobu Asano 64

Ewan McGregor 40

Emile Hirsch 38

Roberto Begnini 34 -

Will Smith 6

Sigourney Weaver 6

[Preketero]

• 8531 berichten
  • 2450 stemmen

Christian Bale 94 +

Tony Leung Chiu Wai 88

Vincent Cassel 70

Gael Garcia Bernal 68

Tadanobu Asano 64

Ewan McGregor 40

Emile Hirsch 38

Roberto Begnini 34

Will Smith 6

Sigourney Weaver 4 -

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

[Preketero] schreef:

Sigourney Weaver 4 -

Alien reeks niet gezien?

[Preketero]

• 8531 berichten
  • 2450 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Alien reeks niet gezien?

Alien en Aliens, ik moet wel aan iemand een minnetje geven. Vond ze niet zo speciaal in die films.

P8rb

• 10773 berichten
  • 1828 stemmen

Christian Bale 96 +

Tony Leung Chiu Wai 88

Vincent Cassel 70

Gael Garcia Bernal 68

Tadanobu Asano 64

Ewan McGregor 40

Emile Hirsch 38

Roberto Begnini 34

Will Smith 6

Sigourney Weaver 2 -

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.