- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Fame of Shame (acteurs)
Fame of Shame (acteurs)
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Tja, ze heeft nou eenmaal 0, anders had ik er ook nog een paar in de famelijst gezet
Ze staat op 4. Slaat toch helemaal nergens op om 6+ stemmen te verwijderen omdat iemand geen - heeft uitgedeeld....
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Willem Dafoe = fame
Tom Hanks = shame
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Ze staat op 4. Slaat toch helemaal nergens op om 6+ stemmen te verwijderen omdat iemand geen - heeft uitgedeeld....
Maar er is 3 keer onregelmentair op haar gestemd
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Maar er is 3 keer onregelmentair op haar gestemd
Laat hem dan nog 6- punten uit delen...
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
. Maar feit blijft dat er 3 maal +2 punten zijn gegeven terwijl niemand - punten heeft gekregen. Dit houdt dus jammer genoeg in dat de desbetreffende stemmen ongeldig zijn.Dit alles had voorkomen kunnen worden als diegene gisteren of vandaag in de loop van de dag de overige drie -stemmen had gegeven. Desnoods aan iemand die bovenaan staat (en zodoende de minste impact heeft). Tijd genoeg, maar er gebeurt niets. En als iemand anders dan ook (misschien per ongeluk) ook alleen maar een + stem geeft, tja... Dan moet er toch wat gebeuren. Het is jammer, maar het zij zo.
De huidige stand:
Scarlett Johansson (2)
Julia Roberts (2)
Tom Hanks (2)
Willem Dafoe (2)
Al Pacino (1)
Orlando Bloom (1)
Russell Crowe (1)
Johnny Depp (1)
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik kan niet zeggen dat ik sta te juichen, want ze hoort daar niet thuis
. Maar feit blijft dat er 3 maal +2 punten zijn gegeven terwijl niemand - punten heeft gekregen. Dit houdt dus jammer genoeg in dat de desbetreffende stemmen ongeldig zijn.
Waarom? Waarom moet je - punten uitdelen. Als je alleen Weaver een plus vindt en de rest je geen bal kan schelen, dan volstaat een 2+ toch?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het principe is simpel.
Elke acteur/actrice start met 50 punten. Elke dag (00:00 t/m 23:59) mag je éénmaal een acteur "saven" (+2 pnt), en een acteur "killen" (-2 pnt.). Na jou doet iemand anders hetzelfde. Zo zullen impopulaire personen snel punten verliezen en populaire snel punten winnen. Maar er is een grens.
-
Er staat MAG, niet moet.
Dus enkel "saven" is geoorloofd zou ik zeggen....
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Waarom? Waarom moet je - punten uitdelen. Als je alleen Weaver een plus vindt en de rest je geen bal kan schelen, dan volstaat een 2+ toch?
Ik zou zeggen begin je eigen fame of shame met nieuwe regels
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Toen ik een pagina terug Legan voorstelde Weaver erin te houden, vond hij van niet
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Als het aan mij had gelegen stond weaver er nog in met +4, maar het is nou eenmaal legan's spel en zijn regels
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
veel gedoe om weinig eigenlijk. Maar er moeten gewoon zowel + als - gegeven worden.. anders krijg je alleen maar fame of alleen maar shame..dat lijkt me zo logisch als wat.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Gelukkig is er een scheidsrechter die het al allemaal in de gaten moet houden. Is lastig genoeg.
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Er staat MAG, niet moet.
Dus enkel "saven" is geoorloofd zou ik zeggen....
Toen ik een pagina terug Legan voorstelde Weaver erin te houden, vond hij van niet
.Dan word ik in ieder geval niet beticht van voortrekkerij met bepaalde acteurs/actrices
.
Maar er is nog tijd! 
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
'Alles vergeven en vergeten en met de laatste lijst doorgaan.' 
A. Jacobsen
-
- 495 berichten
- 104 stemmen
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
nou laten we dan maar gaan stemmen of we gaan stemmen voor een nieuwe of Sigourney erin houden
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
ik ga dan toch voor het blijven van sigourney, waarvan het toch een wonder is dat die met zo'n fantieke aanhang zo laag is gekomen.
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Dit is idd hoe ik het bekeek, vreemd dat hier zo moeilijk om gedaan wordt.
. Het zou fijn zijn als je alsnog de resterende stemmen zou uitbrengen. Kunnen we weer doorgaan met het spel zonder heel dit gedoe
. Wat vind je ervan?
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
ik ga dan toch voor het blijven van sigourney, waarvan het toch een wonder is dat die met zo'n fantieke aanhang zo laag is gekomen.
Ze is niet slecht, misschien wel de minste. En de laatste paar jaar valt ze niet meer op in haar films.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Tuurlijk is Sigourney Weaver niet slecht. Zijn echt niet heel veel betere tegenwoordig.
Matchostomos
-
- 4171 berichten
- 535 stemmen
Ik was alvast van plan om Weaver vandaag te steunen...
Christian Bale 90
Tony Leung Chiu Wai 88
Vincent Cassel 70
Gael Garcia Bernal 68
Tadanobu Asano 64
Ewan McGregor 40
Emile Hirsch 38
Roberto Begnini 36 -
Will Smith 6
Sigourney Weaver 6 +
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Aangezien men geen knoop kan doorhaken, zal ik het maar zelf doen. N0g een mislukking op naam van democratie, net zoals het burgemeestersreferendum. Mag je wat, gebeurt er niets
.
De laatste lijst is die Matchostomos zojuist heeft geplaatst!
En ter verduidelijking. Als je stemt, dan moet je iemand +2 punten geven maar tegelijkertijd ook iemand anders -2 punten! Iets anders wordt niet geaccepteerd. Zo duidelijk genoeg voor iedereen?
Einde discussie dan maar en een prettige voortzetting gewenst
.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Christian Bale 92 +
Tony Leung Chiu Wai 88
Vincent Cassel 70
Gael Garcia Bernal 68
Tadanobu Asano 64
Ewan McGregor 40
Emile Hirsch 38
Roberto Begnini 34 -
Will Smith 6
Sigourney Weaver 6
[Preketero]
-
- 8531 berichten
- 2450 stemmen
Christian Bale 94 +
Tony Leung Chiu Wai 88
Vincent Cassel 70
Gael Garcia Bernal 68
Tadanobu Asano 64
Ewan McGregor 40
Emile Hirsch 38
Roberto Begnini 34
Will Smith 6
Sigourney Weaver 4 -
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Sigourney Weaver 4 -
Alien reeks niet gezien?
[Preketero]
-
- 8531 berichten
- 2450 stemmen
Alien en Aliens, ik moet wel aan iemand een minnetje geven. Vond ze niet zo speciaal in die films.
P8rb
-
- 10773 berichten
- 1828 stemmen
Christian Bale 96 +
Tony Leung Chiu Wai 88
Vincent Cassel 70
Gael Garcia Bernal 68
Tadanobu Asano 64
Ewan McGregor 40
Emile Hirsch 38
Roberto Begnini 34
Will Smith 6
Sigourney Weaver 2 -
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.