- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Filmquotes
Knock-Out: Filmquotes
maxcomthrilla
-
- 15568 berichten
- 2761 stemmen
Fantastische winnaar! Eindelijk komt Dr. Strangelove eens een keer als winnaar uit het slagveld!
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Fantastische winnaar! Eindelijk komt Dr. Strangelove eens een keer als winnaar uit het slagveld!
Daarom had ik hem vorige week besteld.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Oops heb op de verkeerde gestemd....
12-4
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
nee 12-4 dan..
Mister Blonde bedoelt dat hij voor Strangelove stemt. 13-4 dus...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Mooie winnaar, maar had liever
"I have come here to chew bubblegum and kick ass and I am all out of bubblegum" zien winnen.
Ben ook benieuwd hoe het was gelopen als we de filmtitels na ronde 1 niet meer ahdden genoemd.
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Gelukkig nog een prachtige winnaar. Na de desastreus verlopen 4de ronde zag ik het niet goed meer zitten.
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Het verrast me nogal dat de langere quotes, die meestal perfect begrijpelijk waren zonder de context, nogal weinig kans hadden tegen de kortere "polyvalente" quotes
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Grappig, heeft Dr. Strangelove al talloze keren in de (halve) finale gestaan, wint ie eindelijk in een knock-out waarin je niet zou verwachten dat hij zou winnen. Mooie winnaar, maar ik vind de andere finalist beter. Het mooiste vind ik toch wel dat mijn geliefde 'Romans'-quote uit Life of Brian zo ver kon komen.
Voor de mensen die de quote uit Dr. Strangelove nog nooit uitgesproken hebben gehoort en voor degene die er geen genoeg van krijgen: klik hier.
Bert1
-
- 2196 berichten
- 0 stemmen
Sterk overgewaardeerde quote.
Begrijp me niet mis, ik vind hem leuk maar...
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
is het al afgelopen.. 'The Knock-Out filmquotes'? (jammer)
Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4506 stemmen
Kubrick wint alweer een knock-out!
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Maar hij moet de eer wel delen met Peter Sellers, die de bewuste uitspraak gedaan heeft.
Daarbij is het lang niet zeker dat Kubrick de quote bedacht heeft. Het kan ook komen van mede-scenaristen Terry Southern of Peter George
Doom
-
- 8212 berichten
- 1514 stemmen
Helaas heeft er geen enkele quote uit de film Leaving Las Vegas meegedaan. Maar ja, dat is ook mijn eigen schuld. Ik heb kans genoeg gehad om een paar briljante quotes uit die film toe te voegen. (Denk ik)
"I don't know if my wife left me because of my drinking or I started drinking 'cause my wife left me."
"Are you desirable? Are you irresistible? Maybe if you drank bourbon with me, it would help. Maybe if you kissed me and I could taste the sting in your mouth it would help. If you drank bourbon with me naked. If you smelled of bourbon as you fucked me, it would help. It would increase my esteem for you. If you poured bourbon onto your naked body and said to me "drink this". If you spread your legs and you had bourbon dripping from your breasts and your pussy and said "drink here" then I could fall in love with you. Because then I would have a purpose. To clean you up and that, that would prove that I'm worth something. I'd lick you clean so that you could go away and fuck someone else."
Over de winnaar kan ik helaas weinig zeggen. Ik heb de desbetreffende film namelijk (nog) niet gezien.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Over de winnaar kan ik helaas weinig zeggen. Ik heb de desbetreffende film namelijk (nog) niet gezien.
Maar je kunt natuurlijk wel al zeggen wat je er zo los van vind. En de quote is te beluisteren op de link hierboven.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
De winnende quote spreekt voor zich lijkt me, hoef je de film niet voor te zien. (Zoals een goede quote betaamt)
Onderhond
-
- 87326 berichten
- 12220 stemmen
't Is gewoon een op zichzelf staande one-liner. Weinig met goed of slecht te maken.
Vind het maar een flauwe ook. Beetje makkelijk.