menu

Film / Filmgames / Knock-Out: Filmquotes

zoeken in:
Reinbo
11-3

Dustyfan

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://www.dvdg.nl/images/films%202005/strange2.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

kiriyama
13-3

Ongelooflijk.

Fantastische winnaar! Eindelijk komt Dr. Strangelove eens een keer als winnaar uit het slagveld!

lowhusky
maxcomthrilla schreef:
Fantastische winnaar! Eindelijk komt Dr. Strangelove eens een keer als winnaar uit het slagveld!

Daarom had ik hem vorige week besteld.

Reinbo
Oops heb op de verkeerde gestemd....

12-4

nee 12-4 dan..

mvdw89 schreef:
nee 12-4 dan..

Mister Blonde bedoelt dat hij voor Strangelove stemt. 13-4 dus...

Reinbo
Mooie winnaar, maar had liever

"I have come here to chew bubblegum and kick ass and I am all out of bubblegum" zien winnen.

Ben ook benieuwd hoe het was gelopen als we de filmtitels na ronde 1 niet meer ahdden genoemd.

Gelukkig nog een prachtige winnaar. Na de desastreus verlopen 4de ronde zag ik het niet goed meer zitten.

Het verrast me nogal dat de langere quotes, die meestal perfect begrijpelijk waren zonder de context, nogal weinig kans hadden tegen de kortere "polyvalente" quotes

Grappig, heeft Dr. Strangelove al talloze keren in de (halve) finale gestaan, wint ie eindelijk in een knock-out waarin je niet zou verwachten dat hij zou winnen. Mooie winnaar, maar ik vind de andere finalist beter. Het mooiste vind ik toch wel dat mijn geliefde 'Romans'-quote uit Life of Brian zo ver kon komen.

Voor de mensen die de quote uit Dr. Strangelove nog nooit uitgesproken hebben gehoort en voor degene die er geen genoeg van krijgen: klik hier.

Ja, best een mooie winnaar.

Bert1
Sterk overgewaardeerde quote.

Begrijp me niet mis, ik vind hem leuk maar...

kArIzMa_TuRk
is het al afgelopen.. 'The Knock-Out filmquotes'? (jammer)

Kubrick wint alweer een knock-out!

Maar hij moet de eer wel delen met Peter Sellers, die de bewuste uitspraak gedaan heeft.

Daarbij is het lang niet zeker dat Kubrick de quote bedacht heeft. Het kan ook komen van mede-scenaristen Terry Southern of Peter George

Helaas heeft er geen enkele quote uit de film Leaving Las Vegas meegedaan. Maar ja, dat is ook mijn eigen schuld. Ik heb kans genoeg gehad om een paar briljante quotes uit die film toe te voegen. (Denk ik)

"I don't know if my wife left me because of my drinking or I started drinking 'cause my wife left me."

"Are you desirable? Are you irresistible? Maybe if you drank bourbon with me, it would help. Maybe if you kissed me and I could taste the sting in your mouth it would help. If you drank bourbon with me naked. If you smelled of bourbon as you fucked me, it would help. It would increase my esteem for you. If you poured bourbon onto your naked body and said to me "drink this". If you spread your legs and you had bourbon dripping from your breasts and your pussy and said "drink here" then I could fall in love with you. Because then I would have a purpose. To clean you up and that, that would prove that I'm worth something. I'd lick you clean so that you could go away and fuck someone else."

Over de winnaar kan ik helaas weinig zeggen. Ik heb de desbetreffende film namelijk (nog) niet gezien.

Doom schreef:
Over de winnaar kan ik helaas weinig zeggen. Ik heb de desbetreffende film namelijk (nog) niet gezien.

Maar je kunt natuurlijk wel al zeggen wat je er zo los van vind. En de quote is te beluisteren op de link hierboven.

Reinbo
De winnende quote spreekt voor zich lijkt me, hoef je de film niet voor te zien. (Zoals een goede quote betaamt)

't Is gewoon een op zichzelf staande one-liner. Weinig met goed of slecht te maken.

Vind het maar een flauwe ook. Beetje makkelijk.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:02 uur

geplaatst: vandaag om 15:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.