- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Link de filmposters
Link de filmposters
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13479 berichten
- 1319 stemmen
-
- 13479 berichten
- 1319 stemmen
mikey
-
- 29020 berichten
- 5174 stemmen
Ehmm? 2 keer op een rij lijkt me niet de bedoeling. En de afspraak is: alleen posters van MM!
-
- 13479 berichten
- 1319 stemmen
Sleep me maar voor de rechter
.
alexspyforever
-
- 21564 berichten
- 2328 stemmen
Lijkt me duidelijk dat ook posters van buiten MM toegelaten zijn. Tenzij John Lee Hooker dat mocht bepalen dat enkel MM-posters zijn toegelaten?
mikey
-
- 29020 berichten
- 5174 stemmen
Alleen posters van MM is een oude, staande regel. Altijd al zo geweest en geen regel van JLH
alexspyforever
-
- 21564 berichten
- 2328 stemmen
Waarom beweert arno74 dan van niet?
alexspyforever
-
- 21564 berichten
- 2328 stemmen
Maar de regels van dit spel staan ook niet erg duidelijk beschreven in de initiële post. Wanneer die afspraak is gemaakt van enkel MM-posters daar kan je dan lang naar zoeken, bovendien is die al wel vaker met de voeten getreden.
alexspyforever
-
- 21564 berichten
- 2328 stemmen
Komaan een vrolijke poster dan en van Moviemeter 

mikey
-
- 29020 berichten
- 5174 stemmen
Nee, en dat is vervelend omdat deze discussie altijd weer terugkomt. De linkjes gaan dood en de afmetingen kloppen niet. Gewoon zonde en lelijk. En te makkelijk bovendien.
arno74
-
- 8700 berichten
- 3342 stemmen
Alleen posters van MM is een oude, staande regel. Altijd al zo geweest en geen regel van JLH
Hoog tijd om daar wat aan te doen dan. Veel films hebben meerdere officiële posters. Dat de poster zoveel mogelijk in hetzelfde formaat is (300 pixels breed) lijkt mij wel logisch.
Maar goed, ook ik heb het hier niet voor het zeggen. En bovendien, het is maar een spelletje.
Maar wel zonde als goede aansluitende posters niet zouden mogen meedoen alleen maar omdat ze niet op MM staan.
alexspyforever
-
- 21564 berichten
- 2328 stemmen
Hoog tijd om daar wat aan te doen dan. Veel films hebben meerdere officiële posters. Dat de poster zoveel mogelijk in hetzelfde formaat is (300 pixels breed) lijkt mij wel logisch.
Maar goed, ook ik heb het hier niet voor het zeggen. En bovendien, het is maar een spelletje.
Maar wel zonde als goede aansluitende posters niet zouden mogen meedoen alleen maar omdat ze niet op MM staan.
Vind ik nu eens goed gesproken. De mensen die dit spel in gang hebben gezet zijn er ondertussen al lang niet meer en als er een nieuwe generatie dit verder zet vind ik wel dat er ruimte moet zijn voor verandering. Als je steeds oude regels blijft hanteren en niet open staat voor vernieuwing logisch dat een spel doodbloedt. Sommige doen precies of het hier een heiligdom is en alle inhoud van andere sites godslastering is.
Goed dat was het laatste wat ik er over wou zeggen.
mikey
-
- 29020 berichten
- 5174 stemmen
Hoog tijd om daar wat aan te doen dan. Veel films hebben meerdere officiële posters. Dat de poster zoveel mogelijk in hetzelfde formaat is (300 pixels breed) lijkt mij wel logisch. .
Posters van MM is de regel: anders zien we over 3 maanden alleen nog maar plaatjes van Bart Simpson.
arno74
-
- 8700 berichten
- 3342 stemmen
Posters van MM is de regel: anders zien we over 3 maanden alleen nog maar plaatjes van Bart Simpson.
Maar is dat dan zo erg? Volgens mij kijkt (bijna) niemand meer dit draadje terug.
Hoe dan ook, je zou ook de MM-regel voor toevoeging van een poster kunnen hanteren, namelijk dat het op http://www.movieposterdb.com staat. Daar staan namelijk alleen officiële posters op. Bovendien kun je al die posters zien in een formaat van 300 pixels breed, wat hetzelfde formaat is als wat hier wordt gehanteerd, én dan zie je ze over 3 maanden en over 3 jaar nog steeds staan. Misschien is dat een idee?
Flat Eric
-
- 6444 berichten
- 1026 stemmen
alexspyforever ik kruip even in het zeurpietenrijtje
maareh ik zie de link niet?
alexspyforever
-
- 21564 berichten
- 2328 stemmen
Een wit gebouw en de spitse torentjes neen?