• 17.070 nieuwsartikelen
  • 181.713 films
  • 12.533 series
  • 34.674 seizoenen
  • 654.592 acteurs
  • 200.275 gebruikers
  • 9.452.943 stemmen

Link de filmposters

zoeken in:

alexspyforever

• 21564 berichten
  • 2328 stemmen

(afbeelding)

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13479 berichten
  • 1319 stemmen

(afbeelding)

alexspyforever

• 21564 berichten
  • 2328 stemmen

(afbeelding)

• 13479 berichten
  • 1319 stemmen

(afbeelding)

mikey

• 29020 berichten
  • 5174 stemmen

(afbeelding)

mikey

• 29020 berichten
  • 5174 stemmen

Ehmm? 2 keer op een rij lijkt me niet de bedoeling. En de afspraak is: alleen posters van MM!

• 13479 berichten
  • 1319 stemmen

Sleep me maar voor de rechter .

alexspyforever

• 21564 berichten
  • 2328 stemmen

mikey

arno74 schreef:

(quote)

Nooit zo geweest toch? Zolang het maar een officiële poster is.

Lijkt me duidelijk dat ook posters van buiten MM toegelaten zijn. Tenzij John Lee Hooker dat mocht bepalen dat enkel MM-posters zijn toegelaten?

mikey

• 29020 berichten
  • 5174 stemmen

Alleen posters van MM is een oude, staande regel. Altijd al zo geweest en geen regel van JLH

alexspyforever

• 21564 berichten
  • 2328 stemmen

Waarom beweert arno74 dan van niet?

mikey

• 29020 berichten
  • 5174 stemmen

Geen idee.

alexspyforever

• 21564 berichten
  • 2328 stemmen

Maar de regels van dit spel staan ook niet erg duidelijk beschreven in de initiële post. Wanneer die afspraak is gemaakt van enkel MM-posters daar kan je dan lang naar zoeken, bovendien is die al wel vaker met de voeten getreden.

alexspyforever

• 21564 berichten
  • 2328 stemmen

Komaan een vrolijke poster dan en van Moviemeter

(afbeelding)

mikey

• 29020 berichten
  • 5174 stemmen

Nee, en dat is vervelend omdat deze discussie altijd weer terugkomt. De linkjes gaan dood en de afmetingen kloppen niet. Gewoon zonde en lelijk. En te makkelijk bovendien.

• 13479 berichten
  • 1319 stemmen

(afbeelding)

• 13479 berichten
  • 1319 stemmen

(afbeelding)

• 13479 berichten
  • 1319 stemmen

(afbeelding)

arno74

• 8700 berichten
  • 3342 stemmen

mikey schreef:

Alleen posters van MM is een oude, staande regel. Altijd al zo geweest en geen regel van JLH

Hoog tijd om daar wat aan te doen dan. Veel films hebben meerdere officiële posters. Dat de poster zoveel mogelijk in hetzelfde formaat is (300 pixels breed) lijkt mij wel logisch.

Maar goed, ook ik heb het hier niet voor het zeggen. En bovendien, het is maar een spelletje. Maar wel zonde als goede aansluitende posters niet zouden mogen meedoen alleen maar omdat ze niet op MM staan.

alexspyforever

• 21564 berichten
  • 2328 stemmen

arno74 schreef:

(quote)

Hoog tijd om daar wat aan te doen dan. Veel films hebben meerdere officiële posters. Dat de poster zoveel mogelijk in hetzelfde formaat is (300 pixels breed) lijkt mij wel logisch.

Maar goed, ook ik heb het hier niet voor het zeggen. En bovendien, het is maar een spelletje. Maar wel zonde als goede aansluitende posters niet zouden mogen meedoen alleen maar omdat ze niet op MM staan.

Vind ik nu eens goed gesproken. De mensen die dit spel in gang hebben gezet zijn er ondertussen al lang niet meer en als er een nieuwe generatie dit verder zet vind ik wel dat er ruimte moet zijn voor verandering. Als je steeds oude regels blijft hanteren en niet open staat voor vernieuwing logisch dat een spel doodbloedt. Sommige doen precies of het hier een heiligdom is en alle inhoud van andere sites godslastering is.

Goed dat was het laatste wat ik er over wou zeggen.

mikey

• 29020 berichten
  • 5174 stemmen

arno74 schreef:

Hoog tijd om daar wat aan te doen dan. Veel films hebben meerdere officiële posters. Dat de poster zoveel mogelijk in hetzelfde formaat is (300 pixels breed) lijkt mij wel logisch. .

Dat is hoogst frustrerend en dat hoort erbij. Soms ga ik ook wel eens googlen op de perfecte aansluiting en dan heb je hem, heeft MM de andere poster. Zo irritant. Maar dat is het spel. Er zijn ook voetbalers die liever geenbuitenspel willen als regel. Ook al dat uitgevonden door een oudere generatie alexspyforever

Posters van MM is de regel: anders zien we over 3 maanden alleen nog maar plaatjes van Bart Simpson.

arno74

• 8700 berichten
  • 3342 stemmen

mikey schreef:

(quote)
Dat is hoogst frustrerend en dat hoort erbij. Soms ga ik ook wel eens googlen op de perfecte aansluiting en dan heb je hem, heeft MM de andere poster. Zo irritant. Maar dat is het spel. Er zijn ook voetbalers die liever geenbuitenspel willen als regel. Ook al dat uitgevonden door een oudere generatie alexspyforever

Posters van MM is de regel: anders zien we over 3 maanden alleen nog maar plaatjes van Bart Simpson.

Maar is dat dan zo erg? Volgens mij kijkt (bijna) niemand meer dit draadje terug.

Hoe dan ook, je zou ook de MM-regel voor toevoeging van een poster kunnen hanteren, namelijk dat het op http://www.movieposterdb.com staat. Daar staan namelijk alleen officiële posters op. Bovendien kun je al die posters zien in een formaat van 300 pixels breed, wat hetzelfde formaat is als wat hier wordt gehanteerd, én dan zie je ze over 3 maanden en over 3 jaar nog steeds staan. Misschien is dat een idee?

arno74

• 8700 berichten
  • 3342 stemmen

(afbeelding)

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

(afbeelding)

• 13479 berichten
  • 1319 stemmen

(afbeelding)

Flat Eric

• 6444 berichten
  • 1026 stemmen

(afbeelding)

alexspyforever

• 21564 berichten
  • 2328 stemmen

(afbeelding)

Flat Eric

• 6444 berichten
  • 1026 stemmen

alexspyforever ik kruip even in het zeurpietenrijtje maareh ik zie de link niet?

alexspyforever

• 21564 berichten
  • 2328 stemmen

Een wit gebouw en de spitse torentjes neen?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.