- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Outs algemeen discussietopic
Knock-Outs algemeen discussietopic
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12869 stemmen
Die 'What time is it there' werkt hier nog steeds niet.
Puur geklooi aan mijn kant, maar no worries, hij staat echt al klaar en doet gewoon mee 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En een van de allermooiste zit er nog niet bij....
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12869 stemmen
Nomak: wat Yume betreft, "beter" is redelijk smaakgebonden. Ik kan wel een klein voor-kotje organizeren waar even uitgevochten wordt welke van de 3 Yume posters er uiteindelijk mag meedoen.
Verder zijn er maar 5 van je nominaties die nog zeker meekunnen Nomak. Zeker alss Goldenskull nog met de volle 25 posters aan komt draven. Ik laat je nominaties zo nog even buiten de normale lijst staan, als je even zegt welke 5 je er het liefst inhebt dan leg ik zo een extra lijstje aan met posters die mogelijk nog af kunnen vallen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Mocht mijn laatste toevoegingen te laat zijn dan zou ik er toch een paar willen laten vervallen van mijn eerdere batch. Staan toch een paar belangrijke kanshebbers tussen (Halloween, The Thing, TCM2 & Brazil)
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12869 stemmen
C'est Arrivé Pres De Chez Vous
Imaginarium of Doctor Parnassus
Lord Of The Rings:Fellowship Of The Ring
Lord of the Rings: Return Of The King
Monty Python and The Holy Grail
Most Beautiful Night In The World
Sekai no Chushin de, Ai wo Sakebu
Shark Skin Man & Peach Hip Girl
Un Condamné à Mort S'est Échappé ou Le Vent Souffle Où Il Veut
Momenteel kunnen er nog 6 posters bij, dan is het afgelopen! Wie posters uit het lijstje met mogelijke afvallers nog wil wisselen met een eigen toevoeging mag dat ook aangeven. Ik ga echter niet beginnen met het wisselen van posters die genoemd worden nadat de lijst met 512 posters volledig is.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Mocht het nodig zijn dan zou ik
Poultrygeist
Slavegirls
sorority babes in the slimeball bowl-o-rama
En die eerste Zombi 2 (lijkt idd veel op die andere)
willen omruilen met Halloween, TCM 2 (2), The Thing & Brazil/.
Painted Skin is trouwens ook erg mooi.
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12869 stemmen
Is gebeurd.
Nog 6 plaatsjes dus, wees er snel bij!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Maar als er nog 6 plekken virij zijn dan kunnen ze toch gewoon er nog bij?
Anders wil Clueless Totoro en Edward Scissorhands graag toevoegen.
Clueless
-
- 1085 berichten
- 2030 stemmen
Anders wil Clueless Totoro en Edward Scissorhands graag toevoegen.

Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12869 stemmen
Er zijn nog 6 plaatsen vrij om aan 512 titels te komen. Goldenskull heeft echter nog een aantal (25) plaatsen gereserveerd omdat hij vandaag/morgen pas echt kan zoeken.
Levert hij niks aan dan werken we gewoon met de lijst die nu is opgesteld, anders vallen de laatste toevoegingen (zoveel als hij er uiteindelijk nog bijwil) af.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
Ik zal proberen het vanavond te doen, ben ongeveer 10 uur thuis. Gisteren even snel begonnen, 25 zal makkelijk lukken, dus dat wordt nog wikken en wegen
.
Die poster van Vacancy is dat dezelfde als op MM staat? En ik dacht trouwens dat er maar 2 per film mee mochten doen? Ik zie toch een aantal keer drie staan namelijk..
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Poster van Reanimator zou er ook nog wel bij moeten.
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12869 stemmen
Goldenskull: in de openingspost staat 3 posters per film 
En ja, die van Vacancy is dezelfde, blijkbaar wat copy/paste foutjes gemaakt waarbij het "." van ".jpg" niet altijd even goed is meegekomen -_-
Met die van speranza erbij nog 5 plaatsen. Als je de poster van Reanimator nog wil toevoegen Reinbo, gewoon graag een linkje 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die van Forbidden Kingdom is erg mooi zeg 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
01. Apollinisch
02. John Lee Hooker
03. Onderhond
04. Finisterra
05. stfuympos
06. speranza
07. Observator
08. Kraay
09. Co Jackso
10. maxcomthrilla
11. Goldenskull
12. jeroentjuhhhhh
13. 13woutie13
14. Erwinner
15. McSavah
16. Metalfist
17. Film Pegasus
18. wyatt earp
19. DonOswaldo
20. the pope
21. Dragon
22. Justinw
23. WhoKnowZ
24. Villevalo23
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Die van Forbidden Kingdom is erg mooi zeg
Daarom heb ik hem toegevoegd 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ook maar even bekeken. Die is inderdaad wonderschoon.
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
En met Barbie werkt ie ook nog steeds.
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12869 stemmen
C'est Arrivé Pres De Chez Vous
Imaginarium of Doctor Parnassus
Lord Of The Rings:Fellowship Of The Ring
Lord of the Rings: Return Of The King
Monty Python and The Holy Grail
Most Beautiful Night In The World
Sekai no Chushin de, Ai wo Sakebu
Shark Skin Man & Peach Hip Girl
Un Condamné à Mort S'est Échappé ou Le Vent Souffle Où Il Veut
Dank aan iedereen die de tijd genomen heeft om de posters te nomineren. Dit is de finale lijst, enkel de laatste 25 vallen eventueel nog af als Goldenskull met zijn nominaties aan komt draven.
Momenteel is het niet meer mogelijk om nog nieuwe posters aan te dragen, ook niet als je ze wil wisselen met een eerdere toevoeging van jezelf.
Wat wél nog kan is één van de 25 laatste posters omwisselen met een eerdere toevoeging van jezelf. Ook mogen nog betere versies van posters gezocht worden. Het gaat dan wel enkel over kwaliteitsverbeteringen, niet over posters met opvallend andere kleuren, meer/minder tekst of andere visuele afwijkingen.
Als er nog fouten in deze lijst zitten (links die niet werken) hoor ik het ook graag.
De KO zal maandag van start gaan, dus je hebt nog even om één van bovenstaande zaken te doen.
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Ik ben er perongeluk eentje vergeten, omdat er al een in de lijst stond met dezelfde naam. Ik dacht dus dat dat die was...
Hopelijk kan die er nog bij op een of andere manier?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Verder zijn er maar 5 van je nominaties die nog zeker meekunnen Nomak. Zeker alss Goldenskull nog met de volle 25 posters aan komt draven. Ik laat je nominaties zo nog even buiten de normale lijst staan, als je even zegt welke 5 je er het liefst inhebt dan leg ik zo een extra lijstje aan met posters die mogelijk nog af kunnen vallen.
Maar 5? Oei, dat is jammer. Ik had helaas niet de tijd om ze eerder in te sturen aangezien ik het de laatste tijd erg druk heb met studies. Maar goed, maakt weinig uit. Het is een leuke KO, maar zo belangrijk vind ik het allemaal niet.
Liefst zou ik mijn toevoegingen dan wel allemaal willen verwijderen want ik heb geen zin om er 5 uit te kiezen. Laat Goldenskull het dan maar verder opvullen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Als jij niet wil, wil ik er wel 5 aandragen....
Ran 2
Shi Gan
Ame Agaru
Edward Scissorhands
Painted Skin
Vind ik de mooiste van de afvallers....
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dan kan Color of Night, mijn laatste inzending om 11.56 uur ook nog worden meegenomen neem ik aan.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik wil ze natuurlijk niet zomaar verwijderen. Alleen maar omdat Goldenskull blijkbaar wat gereserveerd had en er plaats moet worden gemaakt voor zijn posters. Ik kan er moeilijk 5 uitkiezen.
Maar dan moet Onderhond maar beslissen wat er verder gebeurt.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik vind die reservering ook lichtelijk dubieus.... Heb er zelf ook nog geen 25 voorgedragen en was wel op tijd.... Maar als er maar ruimte is voor 5, vind ik die 5 die ik genoemd heb wel de meest kansrijke van die lijst met afvallers (al is dat natuurlijk smaak gebonden, maar het moge duidelijk zijn dat ik niet voor mijn persoonlijke favorieten gekozen heb)