- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- 'Vote For Favorite Female Photo'-Game
'Vote For Favorite Female Photo'-Game
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Ik vind dat je bij alle twee de foto's dat je niet echt ziet hoe de vrouw eruit ziet, ik vind de foto's niet zo mooi
maar dan toch de 1e
1-1
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
donnie darko
-
- 6144 berichten
- 2847 stemmen
Bedankt nog.

1-4
ik vind die sharapova ook niet echt knap, van het plein is ze echt lelijk, op het plein valt ze nog iets meer mee.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geen schoonheid maar dat kind heeft de X-Factor. Leuke meid met een mooie persoonlijkheid en magnifieke tenniskwaliteiten. Ze voelt er ook niks voor om haar gezicht te plamuren, alleen maar top.
donnie darko
-
- 6144 berichten
- 2847 stemmen
Geen schoonheid maar dat kind heeft de X-Factor. Leuke meid met een mooie persoonlijkheid en magnifieke tenniskwaliteiten. Ze voelt er ook niks voor om haar gezicht te plamuren, alleen maar top.
ze is iets té hevig, vind ik, maar dat komt omdat ze nog zo jong is, maar dan vind ik bijvoorbeeld onze kim veel mooier tennis spelen, maar beter als justine is ze wel, want dat is een gigantische trut.
Onderhond
-
- 87694 berichten
- 13057 stemmen
3-8
Mooie foto, maar haar gezicht past niet helemaal in het grote zwarte vlak. Maar zeker een waardige tegenstander 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Wat is dit voor onzin mijn foto van anna is eruit gegaan op 11-10 en het was 2 punten verschil !?
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Wat is dit voor onzin mijn foto van anna is eruit gegaan op 11-10 en het was 2 punten verschil !?
Het was eerder al 10-8, en daarna is door gestemd
0-1
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
0-1
Had die 1e echt gewonnen .. vinden jullie zeker leuk naar een zwarte vlek te kijken ?
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
10-8
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.