- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Uit welke film komt dit citaat?
Uit welke film komt dit citaat?
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
weet ik niet zo zeker hoor, in Zoolander kwam deze zin ook voor...
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4898 stemmen
Er hoort nog wat achter:
Who am I? I'm a, a spoke on a wheel. 
Donnie Brasco 
FinkPloyd
-
- 644 berichten
- 1964 stemmen
...maar je zou wel kunnen spreken van gelijkende thematiek
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4898 stemmen
Zullen we hier maar een einde aarbreien? Dit citaat kan sowieso uit tig films komen.
Ajax&Filmfreak
-
- 3366 berichten
- 3733 stemmen
"We're not killing anybody on our wedding day"
FinkPloyd
-
- 644 berichten
- 1964 stemmen
Zullen we hier maar een einde aarbreien? Dit citaat kan sowieso uit tig films komen.
En toch komt het maar uit één film, en is het betreffende citaat zo ongeveer het belangrijkste wat in de film wordt gezegd (dus niet lukraak gekozen). Film heeft dan ook nog eens meer dan 100 stemmen dus is helemaal niet zo obscuur ofzo.
Pfffff, dan doe je eens moeite om een iets minder evident citaat te zoeken, en dan hoeft het opeens niet meer, flauw hoor. Zonder de hulp van vriend google is het allemaal wat moeilijker he.
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1702 stemmen
Ik geef je volkomen gelijk FinkPloyd. Maar het zou eventueel ook fijn zijn als we citaten namen die van Engelstalige films vandaan kwamen.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4898 stemmen
Ik geef FinkPloyd dus even niet volkomen gelijk. Ten eerste kan dat citaat wel uit tig films komen, valt niet te ontkennen. ''Who am I''? Net zoiets als ''get the fuck outta here'', erg veel voorkomend dus. Daarnaast kom je later aanzetten dat het een Japanse film is, wat alles al helemaal krom maakt, omdat je het citaat gewoon in het Engels opgeeft.
FinkPloyd
-
- 644 berichten
- 1964 stemmen
Daar heb je me even, volgende keer geef ik het citaat in het Japans
Ajax&Filmfreak
-
- 3366 berichten
- 3733 stemmen
"' As far back as I can remember, I always wanted to be a gangster'" 
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4898 stemmen
Daar heb je me even, volgende keer geef ik het citaat in het Japans
Zucht...
Ajax&Filmfreak
-
- 3366 berichten
- 3733 stemmen
na deze kevin!
'" If you had any fucking heart at all you'd be out fuckin' stealing for a living"