- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game #4
Knappe (?) actrices game #4
Glacius
-
- 4299 berichten
- 3035 stemmen
Je bedoeld zoals vrouwen er in het echt uitzien zonder uren makeup en photoshop? Welcome to the real world. Je kan zien dat ze daar amper makeup op heeft en voor naturel vind ik haar er daar goed uitzien.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Niets anders dan de eerste, alleen daar staat ze er beter op.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
1+ Ik vind haar vreselijk qua personality, maar qua looks krijgt ze zeker een dikke +.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
3+, 2- Ondanks dat ze tijdens de WK finale voor Nederland cheerde
. Gewoon één brok sex-appeal en toch nog iemand die de eer hoog houdt voor Nederlandse vrouwen. Al komen haar looks vooral door haar Zuid-Europeaanse roots maar dat terzijde
. Alleen jammer van haar kabouter fetish maar dan houdt al het negatieve over haar wel op.
ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
4+ maar zeker niet 'de knapste vrouw van nederland'
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ze heeft een mooi figuur, maar haar hoofd staat me echt niet aan 
mikey
-
- 28997 berichten
- 5148 stemmen
Ken je dat filmpje over hete turkse chick?? 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Ze heeft een mooi figuur, maar haar hoofd staat me echt niet aan
Eens. Alleen zou ik naast haar lijf ook wel haar haren willen hebben, maar dat gezicht spreekt me ook niet echt aan.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31161 berichten
- 5454 stemmen
8+
Ik moet helaas als Vlaming zeggen dat ik ze niet kennen. Maar 'nice to meet her'. 
Glacius
-
- 4299 berichten
- 3035 stemmen
4-
Vroeger was ze knap toen ze nog wat voller was, nu is ze een lelijke skinny chick.
Iemand trouwens opgemerkt dat ze dat haar aan haar zijkanten van haar voorhoofd heeft laten weghalen sinds er grappen over gemaakt werden? 
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
1+ Ik vind haar vreselijk qua personality, maar qua looks krijgt ze zeker een dikke +.
Helemaal mee eens, 14+