- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Avatar (2010)
Knock-Out: Avatar (2010)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zie dat ik er alweer uit lig. Wat hebben sommige users toch een enorm slechte smaak
Zelfs je overwinnaar vond het vreemd
.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Zie dat ik er alweer uit lig. Wat hebben sommige users toch een enorm slechte smaak
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Zelfs je overwinnaar vond het vreemd
.
Inderdaad, ik zag dat ook niet aankomen. Het is toch Halloween, een van mijn favoriete films en dus ook een geweldige avatar. Had van mij best mogen winnen, maar niks aan te doen helaas, en ga ook niet zeggen dat ik niet blij ben dat die van mij wel door is, is toch een mooie avatar 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Was gewoon een zware loting, ik vond ze allebei wat hebben.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
We geven gewoon Observator de schuld, die heeft ons tegenover elkaar gezet 
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Veel users herkennen Halloween er niet eens in. Denk dat dat ook veel invloed heeft. En misschien vinden veel mensen jou wel heel aardig 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Veel users herkennen Halloween er niet eens in. Denk dat dat ook veel invloed heeft. En misschien vinden veel mensen jou wel heel aardig
Ik herinner me al die discussies nog wel over je avatar inderdaad, dat mensen dacht dat het een gebouw was of in die richting
Vreemd is toch een goede scene uit Halloween, en deze hele knock-out moet je natuurlijk niet te serieus nemen. Aan vriendjespolitiek ontkom je toch niet bij zoiets.
Maikeru
-
- 1934 berichten
- 2388 stemmen
@ speranza: Bedankt voor het mooie compliment. 
2-6
118
![]()
vs
![]()
1-0