- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Uit welke film komt deze scène?
Uit welke film komt deze scène?
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3641 stemmen
The Happening?
Volgens mij ook ja.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik moet m'n wilde gokken hier maar eens neer gaan zetten ipv voor me houden want ik dacht ook al Happening maar kon 't raampje niet plaatsen
.
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3641 stemmen
Ik juist wel, die scène staat me nog bij, die pop alleen niet.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
The Happening?
Goed 
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Ook niet.
Ik vertrek nu vanuit Tallin, Estland naar Riga, Letland dus het zal even duren voordat ik weer reageer.
Excuses hiervoor.
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Oh dat was niet de bedoeling. Hoe haal je die weg dan?
Mochizuki Rokuro
-
- 18947 berichten
- 16774 stemmen
Gelukkig hebben we de url nog.
Dat je daar überhaupt naar kijkt 
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Oh dat was niet de bedoeling. Hoe haal je die weg dan?
Die haal je niet weg
Het beste is om een still zelf uit een film te halen, of om een still van internet op te slaan, te hernoemen en zelf op het net te zetten (imageshack of tinyurl bijvoorbeeld).
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3641 stemmen
Doen toch veel mensen blijkt maar weer, de url checken.
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Damn, ik zit nu in het buitenland en hier zit geen paint op de computer. Ik weet dus niet hoe ik een afbeelding in imageshack krijg.
En hoe haal je een still uit een film? Ik heb het nu dus gewoon via google gedaan.
mikey
-
- 29036 berichten
- 5195 stemmen
Je googlet wat en je vindt een afbeelding, een still. REchtermuisknop op die afbeelding en opslaan op je bureaublad. Ga naar imageschack.com, browse naar je afbeelding en selecteer hem. Vervolgens druk je op upload. Daarna verschijnt de url eronder: url om op forums te linken. Je kopieert deze link en plaats hem in deze tekstvlak. Op deze pagina. Druk op plaatsen en voila!!!!!
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3641 stemmen
Moet je de film bekijken via je pc John, en dan een print screen ervan maken, en die uploaden..
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3641 stemmen
Je googlet wat en je vindt een afbeelding, een still. REchtermuisknop op die afbeelding en opslaan op je bureaublad. Ga naar imageschack.com, browse naar je afbeelding en selecteer hem. Vervolgens druk je op upload. Daarna verschijnt de url eronder: url om op forums te linken. Je kopieert deze link en plaats hem in deze tekstvlak. Op deze pagina. Druk op plaatsen en voila!!!!!
imageshack.us dan wel he 
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3641 stemmen
Nouja, anders stuur je iemand die er nog niet zoveel vanaf weet naar een verkeerde site, ook niet zo handig toch? 
mikey
-
- 29036 berichten
- 5195 stemmen
Nou valt wel mee Eline, als je in je balk imageshack.com intikt dan kom je gewoon waar je weze wilt. 
Observator
-
- 18281 berichten
- 3597 stemmen
Dat je daar überhaupt naar kijkt
chevy93
-
- 12775 berichten
- 1355 stemmen
Als men nou gewoon even het fatsoen op kan brengen om gewoon naar het plaatje te kijken. Dan hoef je ook niet moeilijk te doen.
chevy93
-
- 12775 berichten
- 1355 stemmen
Waarom zou je überhaupt naar de URL gaan kijken?
mikey
-
- 29036 berichten
- 5195 stemmen
Als ik er niet op kom dan probeer ik wel eens te spieken (uit nieuwsgierigheid alleen, niet om te winnen) , maar 99 op de 100 heeft het geen nut.
Observator
-
- 18281 berichten
- 3597 stemmen
Uit niewsgierigheid, inderdaad.
Daarnaast is het gewoon "Ruiten Aas" achterop de ruiten aas schrijven.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.