- Home
- Filmforum
- Film - Bioscopen
- Box Office VS (/wereldwijd)
Box Office VS (/wereldwijd)
john mcclane 2
-
- 3359 berichten
- 6483 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74247 berichten
- 5914 stemmen
Will Smith and Martin Lawrence swooped in to deliver a much-needed win at the summer box office. I break down Bad Boys: Ride or Die's performance and the rest of the weekend box office.
John Milton
-
- 22546 berichten
- 12264 stemmen
Adil en Bilall stunten aan de kassa met ‘Bad boys: ride or die’ | De Standaard
Het is ze gegund na wat Warner ze heeft aangedaan. Nicely done, chaps.
kos
-
- 46394 berichten
- 8625 stemmen
Haha idd. Ik zag nota bene een discussie op X of Bilal laatst een echte Patek Phlllippe van 300 k om had bij Pauw.
kappeuter (crew films)
-
- 74247 berichten
- 5914 stemmen
Haha idd. Ik zag nota bene een discussie op X of Bilal laatst een echte Patek Phlllippe van 300 k om had bij Pauw.
Haha. Ik had nog nooit van dat merk gehoord.
kappeuter (crew films)
-
- 74247 berichten
- 5914 stemmen
Sterk ontvangen, vele miljoenen opgehaald: 'The Fall Guy' is alsnog een grote flop | FilmTotaal
Na zes weekenden staat The Fall Guy van regisseur David Leitch (Atomic Blonde, Bullet Train) nog altijd in de Noord-Amerikaanse box office top 10. Afgelopen weekend haalde de actiekomedie opnieuw een aantal miljoenen op. Toch meldt Variety dat de film $50 tot 60 miljoen verlies draait.
kappeuter (crew films)
-
- 74247 berichten
- 5914 stemmen
Succes voor Inside Out 2:
Box Office: 'Inside Out 2' Makes $13 Million in Previews, 2024 Record - variety.com
starbright boy (moderator films)
-
- 21814 berichten
- 4686 stemmen
Openingsweekend ook erg goed. Alles wijst op een gigantische hit. En dat is bij Pixar ook geen garantie.
john mcclane 2
-
- 3359 berichten
- 6483 stemmen
Sterk ontvangen, vele miljoenen opgehaald: 'The Fall Guy' is alsnog een grote flop | FilmTotaal
Vroeger werd zoiets vaak nog ingehaald door VHS verhuur . Nou ja vaak het kwam voor .
Maar zou dat nu nog kunnen door de rechten aan een streamingdienst te verlenen ?
kappeuter (crew films)
-
- 74247 berichten
- 5914 stemmen
Maar zou dat nu nog kunnen door de rechten aan een streamingdienst te verlenen ?
Ja daar zullen ze zeker nog wel wat aan verdienen, maar of ze daarmee het verlies gaan wegwerken dat denk ik niet.
How Studios Made Bank Selling Movies to Netflix, Amazon During COVID - variety.com
The Oceanic Six
-
- 60205 berichten
- 4045 stemmen
Openingsweekend ook erg goed. Alles wijst op een gigantische hit. En dat is bij Pixar ook geen garantie.
Wat debiel dat wij hier tot half juli moeten wachten op de bioscooprelease.
Is toch niet meer van deze tijd dat films niet gelijktijdig worden uitbracht zeg.
Zou het met het EK voetbal te maken hebben, dat de makers bang zijn dat mensen de bioscoop hier deze weken skippen?
IH88
-
- 9341 berichten
- 3139 stemmen
Wat debiel dat wij hier tot half juli moeten wachten op de bioscooprelease.
Is toch niet meer van deze tijd dat films niet gelijktijdig worden uitbracht zeg.
Zou het met het EK voetbal te maken hebben, dat de makers bang zijn dat mensen de bioscoop hier deze weken skippen?
Ja, volgens mij wel. Kan me herinneren dat zoiets ook in 2021 is gebeurd met een film (of een eerder toernooi).
moviefreak#1
-
- 14334 berichten
- 23364 stemmen
Inside Out 2 staat voor Nederland in de derde week van juli gepland in de bioscoop? Een week later staat ie op Disney+...
kappeuter (crew films)
-
- 74247 berichten
- 5914 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74247 berichten
- 5914 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60205 berichten
- 4045 stemmen
Zou de film zo goed zijn of is er gewoon heel weinig concurrentie deze zomer?
Het is echt een heel matig jaar qua enorme blockbusters en zeker die zich richten op de hele familie.
kappeuter (crew films)
-
- 74247 berichten
- 5914 stemmen
Ik denk dat het publiek gewoon blind de tickets heeft aangeschaft. Hongerig naar een nieuwe hype die maar niet kwam, dan maar met z'n allen naar Inside Out 2 als 'veilige keus'.
Ik heb het meestal niet zo op animatievervolgen. Ik vond Monsters University een aanfluiting.
The Oceanic Six
-
- 60205 berichten
- 4045 stemmen
Ik denk dat het publiek gewoon blind de tickets heeft aangeschaft. Hongerig naar een nieuwe hype die maar niet kwam, dan maar met z'n allen naar Inside Out 2 als 'veilige keus'.
Ik heb het meestal niet zo op animatievervolgen. Ik vond Monsters University een aanfluiting.
Ook mijn gevoel. Dit lijkt me geen nieuwe klassieker (op basis van de trailer), terwijl het origineel erg goed was. Ze hebben daardoor de naam mee. Finding Nemo en Incredibles hadden dat ook met de vervolgen en al helemaal met Toy Story. Dat is overigens de enige franchise van Pixar waar de vervolgen ook echt goed en pakkend zijn.
kappeuter (crew films)
-
- 74247 berichten
- 5914 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74247 berichten
- 5914 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74247 berichten
- 5914 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74247 berichten
- 5914 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74247 berichten
- 5914 stemmen
Een lowbudgetfilm wint het nu van gigant uit Hollywood: ‘Echt krankzinnig’ | AD.nl
De cijfers liegen er niet om. Deel 1 kostte ‘slechts’ 60 miljoen dollar en bracht wereldwijd meer dan een miljard dollar op. Het vervolg (kosten: 200 miljoen dollar!) is aanzienlijk minder in trek. In het tweede weekend daalde de opbrengst in de VS met 81 procent naar 7,1 miljoen dollar, een van de grootste dalingen ooit voor een grote studiofilm. Wereldwijd bedraagt de totale opbrengst momenteel een slordige 165 miljoen en dat is mijlenver van de 450 miljoen die nodig is om quitte te spelen.
John Milton
-
- 22546 berichten
- 12264 stemmen
Vaiana 2, Wicked en Gladiator 2 breken biosrecords in Noord-Amerika - nos.nl
IH88
-
- 9341 berichten
- 3139 stemmen
Mooi nieuws. Zeker als je ziet wat er allemaal ook in 2025 uitkomt. Propvol met potentiële kaskrakers. Gaat weer de goede kant op met de filmindustrie/bioscopen.
John Milton
-
- 22546 berichten
- 12264 stemmen
Hier moet ik dan wel weer om lachen.