ad
  • 139.856 films
  • 6.658 series
  • 20.207 seizoenen
  • 434.745 acteurs
  • 281.563 gebruikers
  • 8.107.952 stemmen

Animatie

zoeken in:

John Milton

• 15204 berichten
  • 7989 stemmen

Het zijn niet mijn meest geweldige films nee, al heb ik toen met Ice Age en Ferdinand best vermaakt. En een studio kan ook het roer omgooien, ook onder leiding van Disney, toch?

Ik vind het wel jammer dat het dichtgaat, toch een verschraling van de markt, het zal niet zijn dat Disney en Pixar meer uit gaan brengen; al zal jij daar geen seconde van wakker liggen gok ik

Onderhond

• 85410 berichten
  • 9923 stemmen

John Milton schreef:

En een studio kan ook het roer omgooien, ook onder leiding van Disney, toch?

Alles kan natuurlijk, maar ik denk niet dat jij er geld op zou verwedden dat zoiets zou gebeuren.

Verder kan je het moeilijk een verschraling van de markt noemen wanneer een studio enkel generische films maakt. Ofwel wordt het gat ingevuld en dan is het hopelijk door iets meer vernieuwends, ofwel wordt het gat niet opgevuld en dat is dan vooral een teken van oververzadiging. Ik kan met beide opties leven.

John Milton

• 15204 berichten
  • 7989 stemmen

Not an unfair point

kappeuter (crew)

• 59710 berichten
  • 4964 stemmen

Buiten beeld #5: Computeranimatie - Filmkrant

Filmkrant schreef:

Wie werken er achter de schermen naast regisseurs en acteurs? Wie schrijft het script, wie zorgt voor aankleding, het geluid, de dieren, cast en de inwendige mens op de set? De Filmkrant belicht in deze ‘achter de schermen’-serie steeds een ander vakgebied. Deze maand: computeranimatie, voor de Europese coproductie Nayola bij productiehuis il Luster.

kappeuter (crew)

• 59710 berichten
  • 4964 stemmen

remorz

• 1789 berichten
  • 2189 stemmen

John Milton

• 15204 berichten
  • 7989 stemmen

Je bent me net voor

John Milton

• 15204 berichten
  • 7989 stemmen

Voor de animatie liefhebbers onder ons: Program 2021 - Kaboom Festival staat online (31 maart-4 april), en voor slechts 15 euro kun je een all you can eat pas kopen (als Nederlander of VPN benutter), geen slechte deal voor de flinke selectie.

Zie ook MM topic: Kaboom Animation Festival (voorheen KLIK-HAFF)

kappeuter (crew)

• 59710 berichten
  • 4964 stemmen

Vanaf a.s. vrijdag op Netflix:

Black Is Beltza (2018)

kappeuter (crew)

• 59710 berichten
  • 4964 stemmen

Xin Shen Bang: Ne Zha Chongsheng (2021) - vanaf 12 april op Netflix

kappeuter (crew)

• 59710 berichten
  • 4964 stemmen

Spirit Untamed (2021) - vanaf 21 juli in de bioscoop

Pepino

• 451 berichten
  • 712 stemmen

Noem mij een oude zeur, maar ze hadden bij 2D moeten gebleven zijn

kappeuter (crew)

• 59710 berichten
  • 4964 stemmen

Le Voyage du Prince (2019) - vanaf 7 juli in de bioscoop

John Milton

• 15204 berichten
  • 7989 stemmen

Wow. Tegen die tijd is het bijna 2 jaar geleden dat ik hem zag... Dat er alsnog een release komt.

Vond het niet slecht, maar lijkt me ook zeker geen crowdpleaser

John Milton

• 15204 berichten
  • 7989 stemmen

Mercury Filmworks Unveils Debut Original Feature 'Once Our Land' - cartoonbrew.com

Mercury Filmworks, the Ottawa, Canada-based service studio behind Netflix’s Hilda, has unveiled its first original animated feature. Once Our Land is a fantasy-meets-sci-fi family film based on Peter Ricq’s eponymous graphic novel. The 2d-animated film, is set in 1830s Europe and follows 11-year-old Ingrid and grizzled warrior Fritz as they journey through an apocalyptic world ravaged by beasts.
https://cdn.shopify.com/s/files/1/0265/2585/9919/collections/ONCE_OUR_LAND_LOGO_-_JAMES_940x.png?v=1579713167

Tof niet? Ik ga die graphic novel maar eens opzoeken!

kappeuter (crew)

• 59710 berichten
  • 4964 stemmen

Vivo (2021) - later dit jaar te zien op Netflix

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.