- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
Ja, ik soms ook wel. Maar zo'n opmerking vind ik ook lachwekkend. Beetje een saaie -'ik sta hierboven'- drollen opmerking. Zonder drank kan je plezier hebben, maar met ook. Elke dag dronken is misschien zielig, af en toe is best lachen. Dan bedoel ik natuurlijk niet tot dat je niet meer op je eigen benen kan staan en in een plas kots in slaap valt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niet dronken worden staat niet gelijk aan niet drinken. Het probleem is dat dronken mensen vaak storend zijn voor anderen. Ik zie het nut er ook niet van in als het je blijkbaar teveel wordt om door te gaan drinken.
wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2647 stemmen
Haha, wat leuk. Iedereen met z'n katsbezopen kop
. Volgens mij heb ik wel ergens een foto van mezelf dronken. Maar ik heb geen flauw idee waar die gebleven is. Op z'n tijd is het best lache om dronken te zijn
maar je moet het inderdaad niet te vaak doen.
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Zo joh die foto's hier he...
Ben ooit eens nuchter moeten blijven met Koninginnennacht en dag in Amsterdam. Had medicijnen voor een blessure waarbij ik niet mocht drinken dus mijn vrienden vonden het wel handig zo'n niet geheel vrijwillige BOB. Echt na een nacht en dag broodnuchter tegen van die gare koppen aan kijken ben je d'r helemaal klaar mee 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ook gezellig mee doen met die dronken foto's dan maar. Ik ga zelden te ver dus veel foto's zijn er niet
Meest recente. En ik ben nog steeds die rechter.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Je moest een beetje netjes komen, afterparty van 't bal. Anders zie je mij er niet in lopen 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Gaat het wel goed met die middelste gozer? 
maxcomthrilla
-
- 15579 berichten
- 2854 stemmen
Er komen hier inderdaad echt geweldige foto `s voorbij! Vooruit, ik zal ook niet te beroerd zijn om even een duit in het zakkie te doen. Ik drink nauwelijks alcohol, maar als ik het doe dan doe ik het goed:
In het begin gaat het nog wel.....

Maar dan diep, maar dan ook èèècht diep in de nacht....Ik had tenminste mijn mond nog dicht kunnen houden, dan had het er al wat charmanter uitgezien:

Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Op de eerste foto val jij inderdaad nog mee, maar volgens mij is dat meisje al behoorlijk ver heen 
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Haha, die tweede foto noemen we hier in Vlaanderen scheefgaan 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Volgens mij is er niemand echt nuchter meer op die tweede foto 
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
Volgens mij houdt maxcom zichzelf overeind aan de twee dames 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Volgens mij zijn ze daarna allemaal gevallen want die rechtse lijkt het niet lang meer te trekken 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10973 berichten
- 2794 stemmen
-
- 10973 berichten
- 2794 stemmen
Dronken foto's, uhm die heb ik ook wel een paar ja...gelukkig zie je aan mij meestal niet zo dat ik er genoeg op heb.
EK Basel 2008:

Weekendje stappen in Groningen 2009 (met links mijn broertje):

Carnaval, geen idee welk jaar

Met schoonzusje

Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Die derde foto
Volgens mij hou jij wel van een feestje 
-
- 10973 berichten
- 2794 stemmen
Die derde foto
Volgens mij hou jij wel van een feestje
Haha, geen idee wie het zijn ook 
En hoe wel van een feestje ja 
maxcomthrilla
-
- 15579 berichten
- 2854 stemmen
Volgens mij zijn ze daarna allemaal gevallen want die rechtse lijkt het niet lang meer te trekken
We zijn er vrij snel maar bij gaan zitten, uit eigen beweging...... 
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3129 stemmen
Leuke foto's allemaal.

Ik ben de rechter. Volgens mij een van de weinige foto's waar ik dronken op sta.

beetje slechte kwaliteit foto genomen tijdens een feestje met een mobiele telefoon. Niet erg dronken, maar wel aangeschoten.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Koninginnedag 2010 in 'de Poort van Hees' (voor Nijmo's wel bekend), ik mocht mijn lievelingslied meezingen. Celine Dion - My heart will go on.

Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen
Hebbie daar nog een filmpje van?
Ben benieuwd hoe het klinkt.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Nieuwe manier om je microfoon vast te houden?