- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Er is er een jarig...
Er is er een jarig...
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
felice gaan we weer
Het is idd eentonig , maar iedereen moet toch gelijk behandeld worden , en je zult het zelf ook leuk vinden als mensen je feliciteren hier 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Je kunt toch iets verzinnen om het interessanter te maken? Wacht dacht je ervan om op te zoeken wat de symboliek is achter de leeftijden van de jarigen of zo 
Deze taart heet trouwens Monique 

Proficiat!
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Deze taart heet trouwens Monique 
Jij durft nogal zeg. 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2090 stemmen
Het is idd eentonig , maar iedereen moet toch gelijk behandeld worden , en je zult het zelf ook leuk vinden als mensen je feliciteren hier 
Ik blijf het een enorm suf idee vinden om mensen te feliciteren die je niet kent.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik heb nog niemand persoonlijk ontmoet, en toch heb ik het gevoel dat ik verschillende users ken. Moet je iemand kennen om hem te feliciteren?
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Vind ik niet, wij vieren toch ook min of meer de verjaardag van Beatrix terwijl de meesten haar niet persoonlijk kennen
.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2090 stemmen
Ik heb nog niemand persoonlijk ontmoet, en toch heb ik het gevoel dat ik verschillende users ken.
Dat gevoel heb ik ook weleens, maar dat enkel met gebruikers die ik eens gesproken heb of dagelijks spreek. Die feliciteer ik alleen.
Ik vind van wel
. Maar dat is niet echt een kwestie van moeten, maar eerder een persoonlijke wijze van omgaan.
Jorick
-
- 8776 berichten
- 2339 stemmen
wij vieren toch ook min of meer de verjaardag van Beatrix
Alles behalve dat! 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En daar gaan we nog een keer. Blabla wordt 43 zomers jong en Dwejkk 13. (ik denk de jongste actieve user).

Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Speedy, dat ventje hebben we al gehad denk ik 
Proficiat in elk geval!!
lizard
-
- 83 berichten
- 0 stemmen
En daar gaan we nog een keer. Blabla wordt 43 zomers jong en Dwejkk 13. (ik denk de jongste actieve user).
(afbeelding)
Nou dan heeft zij/hij its my life verdorngen
Toch felice
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.