- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Er is er een jarig...
Er is er een jarig...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ramon K wordt vandaag 27, Bullet-tooth 16 en LastSamurai22 23. Een gelukkige verjaardag. 

Don Gertus
-
- 1543 berichten
- 0 stemmen
Gefeliciteerd, gefeliciteerd, gefeliciteerd!
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Hartelijk Gefeliciteerd, en maak er een fijne dag van! 
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5986 stemmen
Gefeliciteerd Ramon Kovsky!
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Gefeliciteerd allemaal! (En natuurlijk even in het bijzonder die eikel van een Ramon
)
neo
-
- 15436 berichten
- 10050 stemmen
Dat leest ie toch niet joh. Ramon is nu al helemaal van de kaart na zijn eerste krat pils bij het ontbijt 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Hartelijk gefeliciteerd! En nog vele jaren!
starbright boy (moderator films)
-
- 22455 berichten
- 5137 stemmen
Gefeliciteerd Ramon!
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Bedankt voor de felicitaties! Mijn verjaardag zit er gelukkig op is is vrijwel geruisloos gepasseerd. 
Flipman
-
- 7131 berichten
- 1147 stemmen
En Fijne Bevrijdingsdag, Allemaal
! Aangezien de Vlamingen hier ook wel vertegenwoordigd zijn, zal dat wel niet voor jullie gelden, of wel? Ik bedoel, zijn jullie op dezelfde dag bevrijd als wij? ZO goed ben ik niet in geschiedenis.
Jemig, wat 'n LulVerhaal weer! In ieder geval Gefeliciteerd, Allemaal.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
De eerste verjaardagen op de vernieuwde site. Spijtig genoeg heb ik geen verjaardagskalender meer dus kan ik voorlopig niet zien hoe oud een user is.
Ook zijn de alfabetische lijsten met de gegevens van de users niet meer beschikbaar, dus kan ik niet meer zien wie actief is en wie niet.
Het wordt behelpen met de gegevens die ik bezit.
De jarigen van vandaag zijn Pauler, Lenting, StuF, Yuppie-Scum, Brundle en Ravenstein. Aan allen een zeer pretige verjaardag gewenst. 

lngrid
-
- 1232 berichten
- 553 stemmen
Gefeliciteerd jarigen van vandaag en ook nog van de afgelopen week (Ramon, Chr.s)!!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.