• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.914 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.966 gebruikers
  • 9.370.192 stemmen

Goedkope dvd winkels

zoeken in:

jensievan

• 7 berichten
  • 470 stemmen

Weet er iemand goedkope winkels waar je dvd's kan komen liefst in België

EW101

• 1256 berichten
  • 2284 stemmen

Is er een Boekenvoordeel , Blokker of Bart Smit in België? Dan kan je daar veel goedkope dvd's vinden in bijvoorbeeld de bekende budgetbakken. Meestal zit er wel troep in ,maar als je zoekt , vind je veel mooie dingen. (zoals Planet Terror , Ponyo , Spirited Away , Robocop etc.)

jensievan

• 7 berichten
  • 470 stemmen

Ja dat zijn plaatsen waar je af en toe goedkope en goeie films vind. Maar jammer genoeg is het assortiment niet uitgebreid.

jensievan

• 7 berichten
  • 470 stemmen

Niemand die tweedehans winkels kent ofzo ?

Crook

• 699 berichten
  • 1597 stemmen

Voor 2e hands kijk ik hier wel 's, heel soms ligt er wel wat tussen: http://www.usedproducts.be/

EW101

• 1256 berichten
  • 2284 stemmen

De Slegte heeft soms wel tweedehands dvd's. Daarnaast kan je ook videotheken uitproberen voor de ex-rentals .

Kijk ook eens verder hier op moviemeter ,want er zijn gebruikers die best goedkoop en geweldige dvd's aanbieden .

the marsh

• 109 berichten
  • 1500 stemmen

PB

Fikret8

• 6169 berichten
  • 4233 stemmen

Vroeger had je op het Nieuwe Binnenweg in Rotterdam (net buiten het winkelcentrum) een heleboel goedkope dvd winkeltjes waar je tweedehands dvd's voor een prikkie kon krijgen. Ook veel films die je in andere winkels niet meer kon vinden. Kwam zo'n 5 tot 8 jaar terug speciaal hiervoor met m'n OV naar Rotterdam. Volgens mij bestaan dit soort winkels tegenwoordig niet meer.

starbright boy (moderator films)

• 22396 berichten
  • 5068 stemmen

Plaatboef zit er nog altijd en daar is nog steeds weleens wat te vinden (tijdje terug de Pusher trilogie in een pakketje 5 voor 10 euro, en dat was dus één van de vijf). De rest is zo ongeveer weg.

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

Cash Converters zit er ook nog. Wel opletten of de schijfjes niet beschadigd zijn. Heb ik honderden dvd's gehaald.

Verder nog plekken in en rond het centrum:

Songs for Sale - de Meent

Used Products - Jonker Fransstraat

Piek Fijn - Mariniersweg

Fikret8

• 6169 berichten
  • 4233 stemmen

neo schreef:

Cash Converters zit er ook nog. Wel opletten of de schijfjes niet beschadigd zijn. Heb ik honderden dvd's gehaald.

Goods4You bij Zuidplein, ben ik een keer binnen geweest.

Hebben ze in Tilburg ook, daar is het aanbod groter.

Billy-Pilgrim

• 356 berichten
  • 620 stemmen

Ik dacht ik bump deze maar weer eens. Er is namelijk een tweehandswinkel bij gekomen in Rotterdam. CEX zit op Zuidplein tegenover C&A en daar kun je een hoop titels vinden, ook veel series. Ik kwam het bij toeval tegen omdat ik meestal naar Game Galaxy ging voor tweedehands films, maar die hebben dat ineens helemaal uit het assortiment gehaald.

Verder heb je nog steeds Plaatboef op de Nieuwe Binnenweg en de Use Products filialen in Oost en West. Songs For Sale bestaat ook nog. Piekfijn heeft vrijwel alleen maar troep in het DVD aanbod.

Ben benieuwd of er nog andere zaken zijn in Rotterdam en omstreken met een goed tweedehands aanbod. Iemand nog tips?

MH040

• 323 berichten
  • 1023 stemmen

Billy-Pilgrim die Used Products winkels zijn wel leuk ja. Ik loop er geregeld even binnen hier in Eindhoven. Voorheen was het 6 dvd's voor €10, maar de laatste keer zag ik dat het was verlaagd naar 10 voor €10 (€2 per stuk). Veel zooi, maar zitten af en toe ook leuke dingen tussen.

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Zoals ik gisteren schreef van die kraamwinkels Filmdragers en apparatuur >> Titels >> Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic. In lege winkelpanden kunnen mensen tegen betaling hun spulletjes verkopen door een kraam te huren, net als op rommelmarkt. Het voordeel is het overdekt en toegang is gewoon gratis en het geslof achter mensen heb je ook niet. En het aanbod is iedere keer anders. Vind daar ook wel eens een goede dvd. (Het is ook maar net wat je zoekt).

Cex heb ik ook pas sinds kort ontdekt na een tip van Jeroen, had er nooit eerder van gehoord, het voordeel is je kan van tevoren op internet al kijken naar inkoop/verkoopprijs en het aanbod. De used products zijn heel verschillend zowel in aanbod als ook met aanbiedingen, bijvoorbeeld 1 voor 1 Euro en 5 voor 4 Euro.

Ook heb je gamewinkels die behalve gebruikte games, dvd's/blu rays in/verkopen.

Kringloopwinkels hebben meestal ook wel dvd's.

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

Billy-Pilgrim schreef:

Piekfijn heeft vrijwel alleen maar troep in het DVD aanbod.

Herken ik mij totaal niet in. Ik vind nog steeds wekelijks wel zo'n 10 zeer goede titels bij de Mariniersweg. Bij veel van dit soort zaken zou je vaak moeten langsgaan om de parels te vinden. Misschien heb jij het over de vestiging op Zuid? Daar kom ik minder vaak, maar haast iedere maal heb ik daar wel wat goede films.

Billy-Pilgrim

• 356 berichten
  • 620 stemmen

Nee ik heb het over de Mariniersweg. Daar ben ik een keer of 3 geweest maar ging steeds teleurgesteld naar buiten. Misschien kwam ik iedere keer kort na jouw bezoek kijken?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.