- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Fok! film top 250
Fok! film top 250
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1725 stemmen
Lijstjes van jullie zijn welkom. Deze lijst komt op ICM terecht.
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1725 stemmen
Abonneerlijst
en deelnemers laatste MM top 1000
!!!!*Lucky - Airbakke - Alastor - Apollinisch - arno74 - Ataloona - Badalamenti - Baggerman - BBarbie - beavis - Brave-Neo - chevy93 - Darbie - Dievegge - donnie darko - DVD-T - eRCee - Ferdydurke - Film Pegasus - Finisterra - gauke - handsome_devil - horizons - IH88 - joachimt - John Milton - joolstein - JT Chinaski - kaketoe - kappeuter - kevin_vp - Knisper - Koenr - Lord Flashheart - Lv92 - Mat_ - maxcomthrilla - McSavah - Metalfist - mjk87 - Mochizuki Rokuro - moviefreak#1 - Movsin - MRDammann - Night's Watch - Norma - Observator - Onderhond - Pieter Montana - Prinz - Querelle - Ramon - Ramon K - SimonSav - Spetie - starbright boy - Stoux - tbouwh - The One Ring - TheBunk - TornadoEF5 - vinnypassy - wendyvortex - Zwolle84 - Dying Rose
aerodynamic - ArjanvDijk - Captain Sik - Cikx - Collins - cynta - Dopke - Edamboy - Fisico - Flavio -freek_93 - horizon - iDirk - ikkegoemikke leatherhead - Ludo92 MatthijsS&W -mezzanine - MovieMind - nathaniel177 remorz - scorsese - soom - Warp - Woland - Zjokke
Kondoro
-
- 11519 berichten
- 2861 stemmen
Ik kijk even of ik er morgen tijd voor vrij heb, heb nu even een plaspauze van 'The Irishman'.
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1725 stemmen
Ik kijk even of ik er morgen tijd voor vrij heb, heb nu even een plaspauze van 'The Irishman'.
Prima
gauke
-
- 9852 berichten
- 13069 stemmen
HELP! Het is me volstrekt onduidelijk waar dit over gaat

TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1725 stemmen
HELP! Het is me volstrekt onduidelijk waar dit over gaat
Gewoon een fok! top 250 maar ik nodig MM gebruikers uit om mee te doen. De lijst komt terecht op ICM voor minstens één jaar. Wat je moet (of mag, het gaat niet over moeten) doen, is simpelweg een top 10, top 20, top 50 of top 100 op fok! plaatsen op het forum in het topic via de link. Maar deelnemen is uiteraard vrijblijvend, maar ik weet van de vorige keer dat er veel deelnemers waren van MM die meededen en dat heeft best voor een eigenzinnige lijst gezorgd.
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1725 stemmen
Ik wil niet spammerig doen, maar ik wil gewoon mensen de kans geven om mee te doen, zonder dat ze het over het hoofd zien of vergeten enzovoort, plus het zou leuk zijn mochten we eens een grote turn-out hebben omdat het wel de laatste keer kan zijn dat het organiseerd zal worden. Ik ga namelijk niet elk jaar op fok! iets dergelijks organiseren en de vorige organisator heeft ook geen tijd meer. Dus het zou wel kunnen dat dit de definitieve lijst wordt voor een lange(re) tijd.
joolstein
-
- 10824 berichten
- 8910 stemmen
Nee dank je, ik heb niet echt de behoefte om me ergens in te schrijven om vervolgens een lijstje achter te laten. Ver!der ziet die Fok.nl site er überhaupt niet aantrekkelijk genoeg uit om iets mee te doen. Sorry maar ik zal hier niet aan deelnemen.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Wat joolstein zegt, ik zie het nut er niet echt van in. Waarom doe je hier niks leuks TornadoEF5? Voor lijstjes op MM zelf zijn altijd wel mensen te porren.
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1725 stemmen
Geen probleem. Het is uiteraard vrijblijvend, en ik beloof jullie - dat ik zeker hier ook plannen heb. De fok! top 100 is éénmalig, omdat niemand anders de organisatie op zich neemt.
John Milton
-
- 24218 berichten
- 13383 stemmen
Fok zal mij ook compleet hoesten, maar aangezien het een ICM lijst is wil ik daar wel invloed op uitoefenen. Meer dan dat doe ik ook niet met FOK, accountje aanmaken is 30 seconden werk.
Maar zoals Tornado zegt, alleen als je er meerwaarde in ziet, en anders niet, toch? 
Mijne staat erop, simpelweg de bovenste 100 van mijn bijgewerkte top 500 allertijden
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3565 stemmen
Heb mijn lijst opgeruimd na de MM top 1000...... vrees dat ik zal moeten passen.
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1725 stemmen
Misschien. Voor wanneer?
Zaterdag 1 februari.
John Milton
-
- 24218 berichten
- 13383 stemmen
Heb mijn lijst opgeruimd na de MM top 1000...... vrees dat ik zal moeten passen.
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1725 stemmen
Je kan een top 10, top 20, top 25, top 50 of top 100 insturen. Bij de kleinere varianten is het niet veel moeite waard, maar dan zal je nummer 10 wel een pak minder punten krijgen, dan als je een grotere lijst instuurt. Het is te zien hoeveel invloed je op de lijst wilt hebben.
nathaniel177
-
- 574 berichten
- 2723 stemmen
Heb mijn lijst gepost! Sta op de huidige lijst van Fok! 142/250.
Kondoro
-
- 11519 berichten
- 2861 stemmen
Nee dank je, ik heb niet echt de behoefte om me ergens in te schrijven om vervolgens een lijstje achter te laten. Ver!der ziet die Fok.nl site er überhaupt niet aantrekkelijk genoeg uit om iets mee te doen. Sorry maar ik zal hier niet aan deelnemen.
Deze mening deel ik ook. Ik heb zelf niks met het FOK! Forum en ik wil me niet overal voor inschrijven, heb ook niet tijd genoeg om al mijn accounts die ik nu heb zo nauwkeurig mogelijk bij te houden.
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1725 stemmen
Deze mening deel ik ook. Ik heb zelf niks met het FOK! Forum en ik wil me niet overal voor inschrijven, heb ook niet tijd genoeg om al mijn accounts die ik nu heb zo nauwkeurig mogelijk bij te houden.
Mensen, het is geen verplichting. Het is vrijblijvend. Heel belangrijk!
Er komen zeker nog toernooien op dit forum namens mij.
chevy93
-
- 12753 berichten
- 1323 stemmen
Lijstje geplaatst op FOK. Volgens mij was ik voorgaande jaren altijd te laat op de hoogte van de lijst, dus een welkome tag. 
UmbraVitae
-
- 4314 berichten
- 4021 stemmen
Ga hem ook is doorgeven op Fok!, why not
Moet wel zeggen, redelijk dramatische lay-out en niet gebruiksvriendelijk.
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 berichten
- 4510 stemmen
Ik zou zo een top 100 kunnen geven, inclusief jaartal, regisseur en Imdb-code. Die lijst staat gewoon klaar.
Maar ik begrijp dat ik dan een ICM-account of Fok-account moet hebben?
Wel een rare puntentelling. Als 4 mensen een film op 100 zetten heeft die 4 punten, zet 1 iemand een film op 95 dan heeft die film er al meer. Terwijl 4 maal een plek 100 veel meer zegt.
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1725 stemmen
Ik zou zo een top 100 kunnen geven, inclusief jaartal, regisseur en Imdb-code. Die lijst staat gewoon klaar.
Maar ik begrijp dat ik dan een ICM-account of Fok-account moet hebben?
Wel een rare puntentelling. Als 4 mensen een film op 100 zetten heeft die 4 punten, zet 1 iemand een film op 95 dan heeft die film er al meer. Terwijl 4 maal een plek 100 veel meer zegt.
Ja je moet een fok! account hebben. En dat is nu éénmaal hoe de regels werken. Ik zet de traditie gewoon voort, en verander niets aan de puntentelling.
Voor de zaken die ik later dit jaar op dit forum organiseer, gebruik ik dezelfde methode als de top 1000 maar dan op kleinere schaal.
John Milton
-
- 24218 berichten
- 13383 stemmen
Ja je moet een fok! account hebben. dat is nu éénmaal hoe de regels werken.
Mocht er toch mail vandaan komen (ik verwacht het niet, het is een forum) dan ben ik zo weer uitgeschreven.
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1725 stemmen
Ik zit ook amper op fok! maar heb wel al langer een account, en het is de vierde keer dat ik een lijstje instuur. Bij muzieklijstjes - als ik het niet vergeet - doe ik ook altijd mee.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Hoe post je je lijstje daar? Volgens mij moet je geregistreerd zijn.
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1725 stemmen
Hoe post je je lijstje daar? Volgens mij moet je geregistreerd zijn.
Ja, je moet geregistreerd zijn, maar kan altijd een accountje aanmaken. Dat is vrijblijvend.
John Milton
-
- 24218 berichten
- 13383 stemmen
Plaats je hem nog, TornadoEF5? Ik las iets over laptopproblemen?
gauke
-
- 9852 berichten
- 13069 stemmen
Plaats je hem nog, TornadoEF5? Ik las iets over laptopproblemen?
Biedt veel vertrouwen voor het moviemeter top 250 project jaren 10. Jammer voor een ieder die er energie in stopt, want het is veel werk.

John Milton
-
- 24218 berichten
- 13383 stemmen
Dat is wel even een dingetje ja, zou leuk zijn als iedereen er weer gerust op kon zijn?