- Home
- Filmforum
- Film - Festivals en evenementen
- Previously Unreleased
Previously Unreleased
wolfmanrene
-
- 672 berichten
- 2784 stemmen
31 augustus nu ook ingevuld:
Het programma voor 2023 is:
29 juni Les Pires (The Worst Ones) - Lise Akoka en Romane Gueret.
6 juli The Integrity of Joseph Chambers - Robert Machoian
13 juli Atlantide - Yuri Ancarani
20 juli El Castigo (The Punishment) - Matias Bize (ism MOOOV)
27 juli Lola - Andrew Legge
3 augustus Fumer fait tousser - Quientin Dupieux
10 augustus Anatomy of Time - Jakrawal Nilthamrong
17 augustus True Things - Harry Wootliff
24 augustus Safe Place - Juarj Lerotic
31 augustus The Maiden - Graham Foy
kappeuter (crew films)
-
- 72623 berichten
- 5779 stemmen
Previously Unreleased
Eye haalt elk zomer een bijzondere selectie films van de internationale festivals naar Nederland onder de titel Previously Unreleased. Acht premièrefilms uit het programma van 2023 zijn nu al te streamen op de Eye Film Player. Ook zijn er films uit voorgaande Previously Unreleased-programma’s te bekijken, waaronder Dwelling in the Fuchun Mountains (CN 2019). Gu Xiaogangs hypnotizerende speelfilmdebuut over een doodgewone Chinese familie in de provincie is nog te zien tot 1 november.
wolfmanrene
-
- 672 berichten
- 2784 stemmen
De selectie voor komende zomer is:
SHOWING UP - Kelly Reichardt
DON"T EXPECT TOO MUCH FROM THE END OF THE WORLD - Radu Jude
LE GANG DES BOIS DU TEMPLE - Rabah Ameur-Zaïmeche
EUREKA - Lisandro Alonso
LE PROCES GOLDMAN - Cedric Kahn
ANIMAL - Sofia Exarchou
PEAK SEASON - Steven Kanter, Henry Loevner
INSIDE THE YELLOW COCOON SHELL - Phạm Thiên Ân
MAL VIVER - João Canijo
VIVER MAL - João Canijo
starbright boy (moderator films)
-
- 21292 berichten
- 4462 stemmen
Drie stuks gezien (Reichardt, Jude en Alonso) Allemaal aanraders. Nieuwe Exarchou valt op. Ik ben de hoogste stemmer op haar film Park. Dus dat doet me deugd. Mal Viver en Viver Mal samen klinkt als een interessant experiment en van Canijo had ik al iets moeten zien. Hetzelfde geld voor Cedric Kahn. Over de Vietnamees goede dingen gehoord. En Le Gang Des Bois Du Temple intrigeert ook. Wat ik van Peak Season moet denken is voor mij het minst helder. Klinkt als een sociale satire. We gaan het deze zomer zien.
Richardus
-
- 1801 berichten
- 913 stemmen
Tof dat Animal een kans krijgt! Rest niet gezien, mij onbekend en dus benieuwd naar. Leukt de zomer altijd zeer op! Dank voor 't delen van de selectie