• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.875 films
  • 12.260 series
  • 34.055 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.228 gebruikers
  • 9.386.568 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

eRCee schreef:

Ah, ga ik proberen! Overigens staat m'n team al sinds afgelopen vrijdag in z'n definitieve, want onverslaanbare, opstelling klaar.

Ik zie toch een paar missers.

eRCee

• 13448 berichten
  • 1980 stemmen

Dat zei je afgelopen Vuelta over Horner ook.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Het is wachten tot hij zijn dopinggebruik eindelijk bevestigd.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4715 stemmen

De voorlopige startlijst van de Giro even toegepast op onze competitie (aangeduid in roze in onze sheet):

- david bohm (7): D. Martin, Pozzovivo, Ventoso, Monfort, Landa, Aru, Cataldo

- McSavah (7): Rodriguez, Ulissi, Kelderman, Paolini, Arredondo, Malori, Colbrelli

- AHWA (4): Majka, Farrar, Eisel, Rolland

- Pitakaas (5): Gasparotto, Swift, Brajkovic, Meyer, Sivtsov

- Finisterra (5): Uran, Bouhanni, Sanchez, Matthews, Ratto

- Montorsi (10): Hagen, Hesjedal, Mezgec, Poels, Cunego, Anton, Basso, Kiserlovski, Gatto, Felline

- MatthijsGr00t (4): Evans, Niemiec, De Gendt, Capecchi

- LuukRamaker (7): Moreno, Roche, Ferrari, Belletti, Oss, Jose Herrada, Bouet

- otherfool (7): Moser, Weening, Pellizotti, Anacona, Sörensen, Petacchi, Kruijswijk

- Knisper (8): Kittel, Quintana, Viviani, Nizzolo, Scarponi, Amador, Geschke, D. Wyss

- Outsiders (8): Santaromita, G. Caruso, Castroviejo, Hoogerland, D. Van Poppel, Appollonio, Duarte, Hansen

Verwacht in ieder geval een reuzensprong van Knisper en wellicht ook van Montorsi. Met Meersman erbij had ik ook wel een redelijk goed team. Nu zal het vooral schade beperken worden, tenzij Uran meedoet voor eindwinst.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Hmm, dat is niet veel. Tot ziens koppositie.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

De onderste helft van mijn team is echt te droevig voor woorden. Ik heb geloof ik de meeste 0 punten rijders!

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Knisper kan inderdaad fors inlopen, erg sterke namen. En Montorsi heeft echte Giro-renners geselecteerd. En leuk, dat pink

Bijna al mijn echte sprinters starten als het goed is in de Tour (Kristoff, Démare, Coquard, Bennett(?)). Lobato en Martinez hopelijk in de Vuelta. Wel jammer, want er zijn dit jaar in de Giro erg veel vlakke etappes. Vooral Bennett had mooi in zijn thuisland kunnen sprinten, maar NetApp heeft alleen een wildcard voor de Tour).

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4715 stemmen

Heb even nog een nieuw tabblad gemaakt met de eindklassementen per ronde. Misschien een idee voor volgend jaar om extra punten toe te kennen voor die eindklassementen. Dit zijn de voorlopige top-3's:

Parijs-Nice:

1 AHWA 630

2 Finisterra 574

3 david bohm 571

Tirreno:

1 McSavah 602

2 Knisper 342

3 LuukRamaker 311

Catalonië:

1 McSavah 461

2 Montorsi 454

3 Finisterra 375

Baskenland:

1 Finisterra 652

2 AHWA 487

3 Montorsi 408

Romandië:

1 MatthijsGr00t 489

2 Montorsi 380

3 AHWA 331

Knisper lijkt me in ieder geval torenhoog favoriet voor Giro-winst.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Cavendish zou iedereen op een hoopie rijden maar die start ook niet.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Zonde inderdaad. Ik had eigenlijk nog Horner gehad die het klassement zou moeten gaan domineren

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Geweldige lijstjes, Fini. Je maakt er echt iets moois van. Moet toegeven dat ik dit leuker vind dan een paar keer per jaar Sportpools. Heb m'n Giro-pool dan ook niet echt serieus ingevuld. Misschien moet ik er nog eens voor gaan zitten. Ik denk wel dat er voor een overwinning in de Giro, Tour of Vuelta dan meer punten tegenover moeten staan dan zeges in korte rondes.

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

4 renners in de Giro is bedroevend weinig. Porte heb ik vooral gekozen om hier met Quintana te laten concurreren . Ik ben benieuwd wat Evans, Niemiec en De Gendt kunnen doen maar één ding is zeker.. Ik ga ook in de Giro niet veel punten pakken.

Verder erg mooie lijstjes Finisterra

david bohm

• 3081 berichten
  • 3447 stemmen

Erg leuk spel met een geweldige ceremoniemeester als Finisterra.

Heb voorlopig 6 renners in de Giro. Geen hoogvliegers, eerder kruimeldieven ben ik bang.

Daniel Martin

Domenico Pozzovivo

Maxime Monfort

Mikel Landa Meana

Fabio Aru

Dario Cataldo

EDIT: Francisco Ventoso ook zie ik dankzij de lijst van Fini. Een dompertje op de feestvreugde is dat de beste man nog slechts 4 punten bij mekaar gereden heeft.

Team van de Giro net ingevuld. Herken wel wat AHWA zegt, niet al te serieus ingevuld vooral renners gekozen die ik wel oké vind. Van mijn SW verwacht ik veel!

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Finisterra schreef:

Knisper lijkt me in ieder geval torenhoog favoriet voor Giro-winst.

Ik heb ook erg sterk op de Giro ingezet. Als dat niets wordt, is het meteen einde verhaal volgens mij.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Lucky AHWA, Iglinskiy en Lutsenko missen de Giro wegens visumproblemen en worden vervangen door Brajkovic (deze wissel was blijkbaar al eerder bekend) en let op, Bozic. Nu moet het toch helemaal een eitje worden om die eerste plaats vast te houden

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Kijk, dat is goed nieuws. Dank McSavah.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

david bohm schreef:

EDIT: Francisco Ventoso ook zie ik dankzij de lijst van Fini. Een dompertje op de feestvreugde is dat de beste man nog slechts 4 punten bij mekaar gereden heeft.

Zegt weinig, heeft tot nu toe alleen eendagskoersen op WT-niveau gereden. Is een toppertje, vaak goed in de Giro en de enige snelle man die Movistar meeneemt. Nee, je hebt een leuke ploeg voor de Giro. Alleen in Monfort zie ik het niet meer zo zitten, en Cataldo is altijd wat onvoorspelbaar.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Ah er wordt her en der alweer lekker ingedekt voor de Giro merk ik

eRCee

• 13448 berichten
  • 1980 stemmen

Ik snap wel dat anderen zich indekken.

PS: begin er trouwens echt zin in te krijgen, in de Giro als sportwedstrijd bedoel ik dan. Vind het deelnemersveld ook zeer aantrekkelijk.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4715 stemmen

McSavah schreef:

Lucky AHWA, Iglinskiy en Lutsenko missen de Giro wegens visumproblemen en worden vervangen door Brajkovic (deze wissel was blijkbaar al eerder bekend) en let op, Bozic. Nu moet het toch helemaal een eitje worden om die eerste plaats vast te houden

Thanks! Aangepast.

Dat is nogal wat met die visum problemen... Rodriguez en Godoy van Androni geraken er misschien ook niet aangezien ze hun passpoorten nog niet terug kregen van de UK. Die Zuid-Amerikanen hebben sowieso vaker problemen. Vorig jaar in maart Betancur ook nog. Beetje onbegrijpelijk eigenlijk.

Edit: blijkbaar doet GB met nog meer renners moeilijk:

#Giro Visa problems?

Androni: Godoy,Rodriguez

Astana: Lutsenko, Iglinskiy

Team Colombia: all riders?

Tinkoff-Saxo: Beltran,Rovny,Trusov

Trek: Arredondo

Wat een onzin, zeg. Lijkt me ook de laatste keer dat ze daar gaan starten...

Paap

• 133 berichten
  • 25 stemmen

Er komt weer een grote ronde aan, dus ik meld me weer hier

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Heb je nog wat te melden dan?

Paap

• 133 berichten
  • 25 stemmen

Ik heb jullie gemist.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Das lief van je.

eRCee

• 13448 berichten
  • 1980 stemmen

Kennaugh rijdt de Giro ook niet. Scheelt weer een twijfelgevalletje voor m'n team.

Wat die Visa betreft: lijkt me vooral erg knullig van de betreffende teams. Ik las ergens dat paspoorten op 17 april waren ingediend, is ook niet erg ruim natuurlijk.

Paap

• 133 berichten
  • 25 stemmen

Kennaugh had ik als sw, maar als ie toch al ziekjes was, dan is het maar goed dat ie helemaal niet meedoet

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4715 stemmen

Kennaugh stond niet op m'n shortlist hier...

Twijfel wat over de kluns. Een 1 of 2 punter maar weet niet echt of ik dat extra punt wel nodig heb.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

De kluns was wederom niet moeilijk. Gelukkig doet Porte niet mee, anders was het nog lastig geweest

Laat maar komen die Giro, blijft toch de mooiste ronde van het jaar!

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4715 stemmen

Ik vind ook een erg leuke 2-punter als kluns, maar eigenlijk moet ik dat extra punt niet echt hebben... Dus dan maar een veilige knecht van de uiteindelijke roze trui.

eRCee

• 13448 berichten
  • 1980 stemmen

Finisterra schreef:

Dus dan maar een veilige knecht van de uiteindelijke roze trui.

Ja, die heb ik ook als kluns.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.