menu

Overig / Televisie / M!LF

zoeken in:
Kerels, de startdatum van het Man! Liberation Front komt dichterbij! Maandag 8 maart om 20.40 geven Jan en Philippe het startschot van M!LF 2. Ze zijn klaar om de nieuwe man volledig uit te roeien.

Jammer genoeg vervangen ze de Big Bang Theory en laat nu niemand de Nerds kunnen vervangen!

Metalfist schreef:
Jammer genoeg vervangen ze de Big Bang Theory en laat nu niemand de Nerds kunnen vervangen!

Ik vind the big bang theory nochtans al een pak minder als in het begin, het nieuwe is er duidelijk af waardoor ik het echt niet meer zo goed vind.

En naar de nieuwe reeks van het MLF kijk ik wel uit

Ik blijf het fantastisch vinden Wat jij met BBT hebt had ik op het einde met M!LF...

Kr!kke schreef:

Ziet er inderdaad best amusant uit. En ook wel anders precies.

Kr!kke schreef:

Ik ook.

Ik heb eigenlijk nooit Big Bang Theory gevolgd. (niet mijn smaak)

Meteen een goede aflevering om het 2e seizoen mee te openen vond ik!

'k Ben het vergeten op te nemen...

doodah schreef:

Ik niet, maar wel vergeten naar te kijken. Bedankt.

doodah schreef:

Ze herhalen het volgens mij op zondag, misschien kun je de vorige afleveringen nog op het internet vinden.

Reservoir Dogs schreef:
(quote)

Ze herhalen het volgens mij op zondag

Klopt.

De 2e aflevering was ook weeral in orde, de Nieuwste Man Ter Wereld vind ik echt bangelijk

M!LF-babes te sexy voor Apple.

Het zit M!LF-duo Jan Van Looveren en Philippe Geubels niet mee. Niet alleen loopt Vlaanderen nog vol 'watjes', hun concept om de nieuwe man te bekeren ondervindt ook de nodige weerstand. Zo verbiedt Apple een spelletje op de iPhone waarbij een aangedampte foto van een vrouw in bikini zo snel mogelijk schoongeveegd moet worden. Reden: te sexy. Ook een herwerkte versie stuitte op een njet van de fabrikant.

Niet verwonderlijk, want vorige maand kondigde Apple aan dat het strenger zou optreden tegen bloot. De eerste van zeven regels luidde zelfs 'Geen afbeeldingen of foto's van vrouwen in bikini'. Om de pijn toch een beetje te verzachten, plaatsten de twee übermacho's screenshots van hun applicatie op hun website. (svm/hln.be)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://www.hln.be/static/FOTO/pe/6/6/3/media_l_3622128.jpg?20100317124907

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://www.hln.be/static/FOTO/pe/7/7/4/media_xl_3622129.jpg?20100317125229

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Het begin van de herhalingen begin vanavond. Om 22h40 op 2BE.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:13 uur

geplaatst: vandaag om 07:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.