menu

Overig / Televisie / Happy Days

zoeken in:
Een beetje onder het mom van de foute series van toen.

Vond dit vroeger namenlijk heel amusant.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://i43.tinypic.com/25q6vfa.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Wie kent de Fonz nou niet?

kos
Geweldige serie. jammer dat ie niet meer herhaald wordt ipv al die fuckseries die je nu rond etenstijd op tv hebt.

Don Dijk
niethie schreef:

Wie kent de Fonz nou niet?

The Fonz

Ongelooflijk, maar die man was nóg stoerder als mij.

kos
Dan mij.

AHWA
Dan ik

kos
. raak er zelf van in de war.

Don Dijk
kos schreef:
Dan mij.

Dan jou?

Pastichio Rocker
Richie Cunningham is nu een bekende regisseur!

kos
Potsie Anson Williams en

Fonzie Henry Winkler

doen ook nog mee.

AHWA
Tom Bosley speelde later nog in Father Downling en Marion Ross zag je wel eens terug in Gilmore Girls. Scott Baio (Chachi) zat in allerlei series, geloof ik ook in Diagnosis Murder.

kos
Ted McGinley zat hier ook nog in, net als in Married with Children (Jefferson) en Love Boat.

Grappige acteur.

Dick2008
kos schreef:
Geweldige serie. jammer dat ie niet meer herhaald wordt ipv al die fuckseries die je nu rond etenstijd op tv hebt.

Inderdaad. Alles moet je nu op dvd gaan kopen. Deze serie is nog steeds erg leuk dus dat is niet zo erg, maar toch.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:05 uur

geplaatst: vandaag om 05:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.