• 12.665 nieuwsartikelen
  • 167.940 films
  • 10.900 series
  • 31.276 seizoenen
  • 626.298 acteurs
  • 195.671 gebruikers
  • 9.159.190 stemmen

Terminator: The Sarah Connor Chronicles

zoeken in:

606

• 23817 berichten
  • 11964 stemmen

Tot nu toe ben ik tevreden over de serie.

Toch goed gemaakt en spannend met prima actie.

elham

• 51 berichten
  • 918 stemmen

heeeeee?????

waarom is ie vanavond niet op veronica??????????

normaal komt het tog ieder donderdag avond van ongeveer 10 uur t/m 12 uur??????????????

606

• 23817 berichten
  • 11964 stemmen

elham schreef:

heeeeee?????

waarom is ie vanavond niet op veronica??????????

normaal komt het tog ieder donderdag avond van ongeveer 10 uur t/m 12 uur??????????????

zou toch om 22.40 komen, is het niet geweest dan ?

kom net terug van mijn werk

elham

• 51 berichten
  • 918 stemmen

606 schreef:

(quote)

zou toch om 22.40 komen, is het niet geweest dan ?

kom net terug van mijn werk

Nee gisteren kwam het niet op tv. Ik heb ook geen reclame gzien dat ze het verplaats hebben naar een dag

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nee, totaal out of the blue gecancelled. Dus terwijl ze met een seizoen bezig zijn zette nze de boel stop. Erg vreemd, gelukkig heb ik het op DVD.

606

• 23817 berichten
  • 11964 stemmen

Naomi Watts schreef:

Nee, totaal out of the blue gecancelled. Dus terwijl ze met een seizoen bezig zijn zette nze de boel stop. Erg vreemd, gelukkig heb ik het op DVD.

En nu gaan ze toch wel verder met vervolg mag ik hopen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat ik begreep van niet. Op hun officiele site gaan heel wat fans van de serie flink tekeer omdat het gewoon helemaal klaar is bij Veronica.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3193 stemmen

Series op tv volgen is ook zoooo 1998. Neemt niet weg dat het wel een erg domme actie is van Veronica. Vreemd ook, als je een seizoen aankoopt zend je het toch uit.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja, ik kan dat sowieso niet, heb een onstopbare honger om verder te kijken. Dan kan ik ook echt geen week wachten.

606

• 23817 berichten
  • 11964 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wat ik begreep van niet. Op hun officiele site gaan heel wat fans van de serie flink tekeer omdat het gewoon helemaal klaar is bij Veronica.

Nee he

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

Het zou me niet verbazen als de kijkcijfers slecht waren, na 2 episodes had ik het wel gezien...totaal niet spannend en erg ongeloofwaardig.

louisvf

• 1462 berichten
  • 2523 stemmen

Ben nu de pilot aan het bekijken! Sarah is de moeder van John?

In de films is Sarah toch al rond de 45 ofzo en john rond de 14?

Hier is Sarah precies rond de 30 en john rond de 18?

Toch een grote fout of heb ik iets fout?

AchmedATM

• 1507 berichten
  • 0 stemmen

john is 16/17 en sarah mid 30 volgens mij

louisvf

• 1462 berichten
  • 2523 stemmen

AchmedATM schreef:

john is 16/17 en sarah mid 30 volgens mij

Dus je zegt het ook, ze is jonger als in de films, die zich eigenlijk voor de serie afspeelden (toch 1 & 2)!

Wel volgens mij is het wel duidelijk merkbaar dat sarah in de films al veel ouder is! Ze wouden gewoon een mooi iemand voor de serie, iemand van in de 40 was daar waarschijnlijk niet voor geschikt! John is trouwens 15 in de serie en zijn moeder max 35 indd, maar in de films is ze zoizo veel ouder! Maar oke dit is nu niet zo erg, maar toch een fout, daarmee dat ze toen ze een foto lieten zien ergens in één van de eerste afleverinen van sarah toen ze nog in het gesticht zat hebben ze ook haar foto gebruikt inplaats van die vanuit de film, anders zou het zeker belachelijk en onrealistisch overkomen!

AchmedATM

• 1507 berichten
  • 0 stemmen

Wikipedia schreef:

Over Sarah’s leeftijd bestaan veel tegenstrijdigheden.

Volgens het script van The Terminator (1984) was Sarah 19 jaar oud ten tijde van die film. Deze film speelde zich af in mei 1984, waardoor haar geboortedatum ergens rond mei 1964 moet liggen. In Terminator 2 is Sarah volgens haar rapport in de kliniek 29 jaar oud. In Terminator 3 staat op haar grafsteen echter 1959–1997. Dit zou betekenen dat ze 24 of 25 was ten tijde van de eerste film. In de pilotaflevering van The Sarah Connor Chronicles is ze 33 in het jaar 1999, waardoor ze 17 of 18 zou zijn geweest ten tijde van Terminator.

louisvf

• 1462 berichten
  • 2523 stemmen

Dank u voor deze uitleg!

Oke het valt allemaal nog mee dan,

vind wel dat Sarah er in Terminator 2 veel ouder uitziet als 29 en in vergelijking met sarah van in de serie zou je zeggen dat ze nog jonger is als in de films!

louisvf

• 1462 berichten
  • 2523 stemmen

Derek Reeves zegt in aflevering 9 van seizoen één (en we zien dit ook) dat hij aan het baseballen was met zijn broer Kyle (de vader van connor dus) en dat Kyle 8 jaar was, maar hoe kan dit nu? Kyle was toch dood voor de apocalypse? John bestond toch al voor de apocalypse? Wat Derek zegt is dat Kyle 8 was op judgment day en conner was er toen dus nog niet! Klopt toch niet?

Sorry maar doe echt mijn best, vind het nog wel een toffe serie maar zie precies overal fouten!?!?

louisvf

• 1462 berichten
  • 2523 stemmen

Of in de eerste film komt ook Kyle van de toekomst om sarah te beschermen en maakt vervolgens zo john, das een verklaring maar dat verklaard nog niet waarom Kyle terug zou gaan in tijd om sarah te beschermen en vervolgens een kind te maken dat oh zo belangrijk zou zijn, hij kon dit in de toekomst echter toch allemaal niet weten!?

AchmedATM

• 1507 berichten
  • 0 stemmen

louisvf schreef:

Of in de eerste film komt ook Kyle van de toekomst om sarah te beschermen en maakt vervolgens zo john, das een verklaring maar dat verklaard nog niet waarom Kyle terug zou gaan in tijd om sarah te beschermen en vervolgens een kind te maken dat oh zo belangrijk zou zijn, hij kon dit in de toekomst echter toch allemaal niet weten!?

Kijk dit is nou een raadsel waar ieder zijn eigen theory bij kan hebben, de mijne is;

Wat jij boven beschrijft is een timeloop die zich infinite maal herhaald;

John wordt geboren -> wordt rebel leader, red mensen -> stuurt Kyle terug om zijn moeder te beschermen -> Kyle heeft sex met Sarah -> John Wordt geboren

Dit gaat oneindig door omdat er constant een John word geboren die wederom Kyle terug stuurt. De vraag is nu hoe is deze loop begonnen want het schijnt onmogelijk te zijn dat Kyle terug is gekomen zonder dat John hem heeft gestuurd.

Dit geeft mindere mogelijkheden waarvan ik er maar 3 noem anders is deze post veel te lang;

- Dit houdt in dat de eerste vader van John, Kyle niet is. Dit kan betekenen dat Kyle nooit John z'n vader was maar hij dat alleen dacht. En dat Sarah gewoon met nog iemand rond die tijd sex heeft gehad. Je kan ook denken dat John de terugkeer van Jezus (nog zo een "redder" van de mensheid) is en een miraculeus geboorte was.

- De loop begon niet bij de geboorte van John, maar bij het terugsturen van Kyle; de allereerste keer dat hij teruggestuurd was, was voor iets anders (en door iemand anders) . Waar hij de vader van John werd. Op deze wijze is over tijd de reeks van evenementen op een timeloop gaan lijken. Dit zal verklaren dat wij ergens in de 1.10^100 herhaling zitten. Dit houd in dat de timeloop net een responsie is in het begin was het steeds iets anders gegaan maar overtijd leken de uitkomsten steeds meer op elkaar en werd het een constante timeloop

louisvf

• 1462 berichten
  • 2523 stemmen

Trouwens wat een kuteinde!

Wat was nu eigenlijk het nut van seizoen 2 als alle antwoorden in het 3de seizoen liggen, die er echter nooit meer gaat komen!

Menace2society

• 426 berichten
  • 0 stemmen

louisvf schreef:

Trouwens wat een kuteinde!

Wat was nu eigenlijk het nut van seizoen 2 als alle antwoorden in het 3de seizoen liggen, die er echter nooit meer gaat komen!

Vond deze serie al beroerd en heb het na 2 afleveringen opgegeven,maar nu ik dit bericht lees ben ik helemaal blij dat ik nooit verder gekeken heb

louisvf

• 1462 berichten
  • 2523 stemmen

Ja indd, echt niks aan eigenlijk!

Vond het nog wel cva om naar te kijken, tijdens de examens heb ik altijd nieuwe series nodig daarmee, indd zeker niet speciaal maar kijkt wel lekker weg.

Zou iedereen nu wel afraden om er aan te beginnen, word niet meer afgemaakt en op het einde krijg je werkelijk geen enkel antwoord op het toch wel nog leuk verhaal in seizoen 2, maar je krijgt gewoon nog meer vragen zonder oplossing, belachelijk!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gister de eerste episode gezien en de serie heeft wel erg veel potentieel. Het hele Terminator concept wordt op een hele interessante manier benadert, ook wat minder actie gericht en dat is een waar geschenk. Dekker viel me reuze mee, Headey is altijd goed en Summer Glau is gewoon erg cool . Nu snap ik waarom Leonard, Raj en Howard van The Big Bang Theory zo fixated waren in de trein .

Vanavond even verder, al kijk ik dit gemixed met BSG maar benieuwd met welke vondsten ze nog meer komen.

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

Dan moet ik het ook maar gaan kijken. Inmiddels aangevraagd bij Calve.

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

Eerste aflevering bood een snelle introductie van het verhaal. Leuke rol van Glau. Ze heeft niet zo'n heel groot bereik als actrice, dus een emotieloze robot spelen, is haar wel toevertrouwd. Eerste aflevering smaakte naar meer.

Actionfreak

• 454 berichten
  • 0 stemmen

I vind dit echt een mooie serie, helaas was een maand of 6 geleden veronica ineens gestopt met uitzenden midden in seizoen 2 . Ga hem binnenkort toch maar eens aanschaffen om Seizoen 2 af te kijken.

Ik geef Seizoen een, 4 sterretjes.

AchmedATM

• 1507 berichten
  • 0 stemmen

Toch erg jammer dat ze het hebben gecancelt

Brave-Neo

• 593 berichten
  • 1800 stemmen

Ik vind dit als Terminator fan een goede serie waarvan ik echt genoten heb ( op dvd gekocht ). Het is inderdaad heel jammer is dat deze geheel is gestopt en het stoppen door Veronica op tv was echt schandalig! De laatste aflevering van seizoen 2 was juist zo veelbelovend met een heleboel nieuwe mogelijkheden!!

Ik vond de cast eigenlijk allemaal goed gekozen; vooral de rollen van Sarah Connor en Derek ( Brian Austin Green die ook meespeelde in Beverly Hills 90210 ). Vooral de kijk op de wereld na Judgement Day maken deze serie zeker wel de moeite waard.

vanesja

• 2 berichten
  • 55 stemmen

Ik vond de serie ook leuk maar jammer dat ze er niet mee door zijn gegaan...

De reacties van sommige mensen over verschillende verhaallijnen en de leeftijd van Sarah vind ik nergens op slaan want het is maar een serie, wat maakt het uit hoe oud ze is of hoe onrealistisch het is want nogmaals het is een serie en gebaseerd op de films!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.