• 12.338 nieuwsartikelen
  • 166.306 films
  • 10.742 series
  • 30.963 seizoenen
  • 624.057 acteurs
  • 195.133 gebruikers
  • 9.113.897 stemmen

Life on Mars

zoeken in:

vph1272qm

• 220 berichten
  • 147 stemmen

erg mooie nieuwe bbc serie, zondag avond ned 3.

vorige week deel 1 gezien, politeman uit 2006 komt in 1973 terecht en wil er weer weg.

appollonia

• 38 berichten
  • 44 stemmen

Ik hoop dat iemand dit nog leest voor vanavond! Het is al 18.00 uur. Vorige week niet gekeken. Tot m'n grote spijt nu.

Maar gelukkig is er info genoeg te vinden op het web. Ik 'stap' dus maar in deel 2.

I love the BBC series!

Hi vph1272qm, ik probeerde jou weblog te bereiken voor wat vragen maar dat lukte niet.

Fabrice

• 104 berichten
  • 2289 stemmen

Geweldige serie, gelukkig stond mijn hdd aan toen ik naar de eerste aflevering keek en heb ik de vier afleveringen op dvd staan, nog 4 te gaan en de eerste serie zit erop.

Deze maand start de BBC met serie 2 - opnieuw 8 afleveringen, super.

prutnek

• 91 berichten
  • 1450 stemmen

deze serie is echt meesterlijk elke zondag avond het hoogtepunt van mijn week

elke aflevering laat zich afzonderlijk kijken dus je kan er elk moment instappen en dat moet je dus ook gewoon doen

FunkyMe

• 22 berichten
  • 2 stemmen

Fabrice schreef:

Geweldige serie, gelukkig stond mijn hdd aan toen ik naar de eerste aflevering keek en heb ik de vier afleveringen op dvd staan, nog 4 te gaan en de eerste serie zit erop.

Deze maand start de BBC met serie 2 - opnieuw 8 afleveringen, super.

Superrrr, Fantastisch. Nog meer afleveringen.

Maar met andere woorden hij blijft voorlopig nog in coma. Tenminste, zo laat het zich aanzien wat ik tot nu toe gezien heb, na drie delen genieten.

Eerste 5 delen op hdd en pas na kopieren van de eerste vier delen ben ik gaan kijken.

Nog drie zondagen incl "spooks", en ik heb een hele box compleet.

Alleen de agente Annie en de verhouding is een cliche maar niet storend. Krijgt hij de tijd om het te doen met die 30 jaar oudere agente of niet? want de vraag is niet of, maar wanneer.

Milan07

• 207 berichten
  • 0 stemmen

Wat een mooie serie, vooral de muziek, de karakters en de Ford Cortina 2000GXL. De achtervolgingen, de one-liners van Philip Glennister die DCI Hunt speelt. De pilot heb ik gemist, maar de overige afleveringen allemaal gezien. Ik heb mij geen moment verveelt. De mooie Liz White en prima acteur John Simm. De serie is niet te lang. Heeft 2 seizoenen gedraaid. Nu is er een vervolg in de zin van Ashes To Ashes, net als Life on Mars een klassieke track van David Bowie. In Ashes To Ashes gaat hoofdpersonage Alex Drake terug in de tijd naar 1981. Zij is dit zich bewust, wat John Simm in twijfel liet. Deze serie draait momenteel op de BBC en komt mogelijk van het najaar 2008 bij de NPS op de buis.

dumble

• 268 berichten
  • 225 stemmen

Ben nu seizoen 1 aan het kijken, echt een te gekke serie! Ik heb btw ook gehoord dat er ook een US -versie is, maar die blijkt niet zo goed te zijn,, maar hoe kan het ook anders, die schrale remakes ook altijd, alleen maar voor het geld..

Gastel

• 376 berichten
  • 1498 stemmen

Heeft iemand de Amerikaanse versie al gezien? Ik heb net namelijk de eerste aflevering gezien, en hoewel het er allemaal goed uit ziet (acteurs zijn uitstekend, decors prachtig) is de verhaallijn exact hetzelfde als de Britse versie.

Ik vraag me daarom af of de hele serie gewoon hetzelfde is, of dat de Amerikaanse versie wel een eigen verhaal lijn ontwikkeld. Anders hoef ik de rest natuurlijk niet te pindakazen.

ikkie01

• 156 berichten
  • 1666 stemmen

Ik heb net de us versie afgesloten. Vond die beter dan de uk versie. Komt ook door de rol van Harvey Keitel.

Muziek is perfect en goed gespeeld. De uk versie kon mij niet bekoren maar deze wel.

Brix

• 19395 berichten
  • 4811 stemmen

De Britse serie is sinds kort (weer?) te zien op Misdaadnet.

Het is mijn eerste kennismaking, en ik heb de eerste twee afleveringen bekeken.

Aardig, maar ik ben nog niet echt overtuigd.

De jaren zeventig revisited is ook niet helemaal mijn ding moet ik erbij zeggen, vreselijke periode wat betreft mode etc.

Liz White is wel leuk.

De 'Gov' ook.

Van Simm weet ik het nog niet zeker.

Ik geef het nog een aantal afleveringen lang een kans.

Brix

• 19395 berichten
  • 4811 stemmen

Inmiddels heb ik het wel zo'n beetje gezien en gehad met deze serie.

Het constante 'gekweld' kijken van Tyler (Simm) en die 'coma' scènes beginnen te vervelen.

De zwaar overtrokken, karikaturale, rol van DCI Derek Litton (Lee Ross) vond ik al meteen een domper.

Annie (Liz White) blijft wel leuk.

Exit

Flipman (redacteur)

• 6635 berichten
  • 1110 stemmen

Is het tweede seizoen ook hier op DVD uitgekomen?

Flipman (redacteur)

• 6635 berichten
  • 1110 stemmen

Hm. Blijkbaar niet, ik heb 'm nergens gezien op 't web.

Uzza_Sparta

• 1195 berichten
  • 2138 stemmen

Gastel schreef:

Heeft iemand de Amerikaanse versie al gezien? .....

Die amerikaanse versie of re-make met Harvey Keitel als Gene Hunt is vanavond begonnen op RTL7

De eerste twee afleveringen tussen 00:01uur en 02:00uur (dinsdag ochtend)

Maar RTL zelf hebben op hun website aangekondigd dat het de originele Britse versie van de BBC uit 2006 is dat ze gaan uitzenden

Life On Mars - RTL.NL

"Terug in 1973 na ongeluk

Hoofdinspecteur Sam Tyler van het Greater Manchester politiekorps wordt in 2006 aangereden door een auto, en wordt wakker in 1973. Daar blijkt hij als inspecteur werkzaam te zijn onder leiding van hoofdinspecteur Gene Hunt, die er weinig zachtzinnige opsporingsmethoden op na houdt.

Het is de vraag of Sam gek is geworden, in coma ligt of echt terug is gegaan in de tijd. Naarmate de tijd verstrijkt, raakt Sam gewend aan zijn leven in 1973 en zoekt hij minder geobsedeerd naar een manier om terug te komen in 2006.

Life On Mars, vanaf maandag 16 april elke maandag rond middernacht bij RTL 7!"

De versie dat RTL7 nu uitzendt is de slechte amerikaanse re-make uit 2008 met natuurlijk shit amerikaanse jaren 70 muziek in plaats van de originele muziek van o.a. Bowie, The Who, Sweet, Pink Floyd, enz. jammer

Uzza_Sparta

• 1195 berichten
  • 2138 stemmen

intussen meer dan een maand later en RTL blijven de verkeerde show op hun eigen website presenteren. En hierdoor blijft het natuurlijk fout in elke tv gids, want hun nemen de info over van RTL

op 17 april had ik hun verteld dat ze de promo draaien voor de originele serie, maar wat ze uitzenden is de amerikaanse remake.

Vanavond heet een van de afleveringen uit de amerikaanse versie "Home is where you hang your holster" - Een New Yorkse wethouder deelt een geheim met Sam. Er vindt een heftige schietpartij plaats op het politiebureau.

maar volgens hun website, en de tv gids "Britse serie over politieagent Sam die na een auto-ongeluk in 2006 wakker wordt in 1973. ook nu werkt hij bij de politie in manchester......"

Life On Mars - RTL.NL

amateurs!!!

Uzza_Sparta

• 1195 berichten
  • 2138 stemmen

en pas vandaag, 31 mei, hebben RTL uiteindelijk hun website aangepast

Life On Mars - RTL.NL

had ze op 28 mei een link gestuurd na deze post, dus tussen 28 mei en vandaag heeft iemand van de RTL dit gezien. Dat ze al verteld werden op 17 april en toen niks mee deden kunnen ze nu lekker herschrijven

wat een stel sukkels

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.