- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Ren & Stimpy
Ren & Stimpy
Yak
-
- 4945 berichten
- 828 stemmen
Omdat Casema de kanalen door elkaar heeft gehusseld, moest ik mijn tv weer eens laten zoeken naar zenders. Iemand ooit gehoord van Nickelodeon? Lijkt me een redelijk saaie zender met voornamelijk comedy's, maar elke avond rond half twaalf: Ren & Stimpy!
starbright boy (moderator films)
-
- 21628 berichten
- 4596 stemmen
Nickelodeon is de voortzetting van Kindernet, maar dan 24/7. Dus dat betekent o.m. 's nachts Bassie en adriaan.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Wie kent Nickeolodeon nou niet! Thuishaven van Spongebob Squarepants en Ren & Stimpy! Rocco's Modern Life en Angry Beavers gaan nog wel maar de rest is bagger ookal moet ik zeggen dat ik Rugrats geen leuke maar wel een erg goeie serie vind (vroeger vond ik het leuk). Voor de rest, Sabrina, Rocket Power, alleen leuk voor de kleinen onder ons.
Yak
-
- 4945 berichten
- 828 stemmen
Ik had er werkelijk nog nooit van gehoord. Dat ze ook maar eens de Powerpuff Gals gaan uitzenden.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Eigenlijk is het geloof ik gewoon de studio die Rugrats, Rocket Power etc heeft gemaakt. Ze hebben gewoon wat zendtijd gekocht denk ik...
T.O.
-
- 2285 berichten
- 2556 stemmen
18.00-19.00 is hier wel vaste prik. Bassie en Adriaan! Met nu de afleveringen van De Plaaggeest
kos
-
- 46272 berichten
- 8559 stemmen
Met nu de afleveringen van De Plaaggeest
neo
-
- 15408 berichten
- 9638 stemmen
Zeg maar niks, die clown en die irritante acrobaat blijven geweldig. Iedere keer weer betrap ik mij erop dat ik toch weer zit te kijken
jester
-
- 768 berichten
- 1175 stemmen
18.00-19.00 is hier wel vaste prik. Bassie en Adriaan! Met nu de afleveringen van De Plaaggeest
Het voordeel van Nickelodeon is dat alle afleveringen zo gemiddeld eens per maand langskomen. De kans dat je iets mist is dus klein. Dit geldt in ieder voor Bassie en Adriaan, SpongeBob en Rocket Power, want dat zijn de series die ik (noodgedwongen mee)kijk.
Ren en Stimpy heb ik nooit leuk gevonden, mij te "onsmakelijk".
gandalf
-
- 366 berichten
- 387 stemmen
Spongebob is daarentegen briljant! Heb de nieuwe dvd 'tales of the deep' pas gekocht, aanrader!
Chainsaw
-
- 8580 berichten
- 3482 stemmen
Begin toch steeds meer programma's op Nickelodeon te waarderen. Maar mijn persoonlijke favorieten zijn nog Spongebob, Bassie en Adriaan en natuurlijk Fairly Odd Parents !
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2354 stemmen
Ren & Stimpy vind ik echt geweldig. Weet iemand of de series op DVD verkrijgbaar zijn?
Mister_Pink
-
- 632 berichten
- 0 stemmen
Ren & Stimpy was een geweldige serie. jammer dat het geen lang leven geschonken was. De onsmakelijkheid vind ik juist geweldig.
Gizzmann
-
- 5616 berichten
- 2658 stemmen
REN AND STIMPY IS BRILJANT! Ik heb Rex the Runt toch altijd nog als favoriete animatieserie, maar Ren and Stimpy is een goede tweede! Heerlijk heerlijk! Als je van het ontsmakelijke houd moet je eigelijk ook de Ren & Stimpy adult party cartoon een keer zien, heb daar veel plaatjes van gevonden. Zou ook uitgezonden moeten worden. De DVD waarbij sommige deleted scenes zijn te zien van seizoen 1 & 2 bestaat, maar het is wel regio 1. Andere Nickelodeon programma's die bij mijn animatiefavo's horen: Spongebob Squarepants, Rocko's Modern life en Action League Now (korte filmpjes die komen tijdens Kablam!). En natuurlijk Invader Zim, maar dat komt niet in Nederland (maar goed ook, kan onmogelijk vervangen worden met Nederlandse stemmen)
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Ren en stimpy die gasten zijn eng man. Ik heb niet echt een favoriete animatieseriem, maar vondt Eek the Cat altijd wel erg grappig.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
En natuurlijk Invader Zim, maar dat komt niet in Nederland (maar goed ook, kan onmogelijk vervangen worden met Nederlandse stemmen)
blitzwingz
-
- 62 berichten
- 172 stemmen
ik schiet al in de lach als ik denk aan Powder Toast Man en Mr Kowalski
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
deze vond ik vroeger echt heel leuk.. Ren was echt een toffe gast die alles wist.. en Stimpy was een echte dombo/mafkees heel leuk..
film_kaza
-
- 3140 berichten
- 0 stemmen
Ik vond de serie meer eng dan grappig, maar keek het wel elke avond omdat ik gewoon weinig te doen had.
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Zag zojuist zowaar een Ren & Stimpy aflevering op Veronica voorbij komen. Heb zelf maar weinig een tv ter beschikking, maar anders zou ik er zo af en toe toch eens even tijd voor vrij maken. Blijft een leuke cartoon.