• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.946 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.980 gebruikers
  • 9.370.617 stemmen

A Series of Unfortunate Events (Netflix)

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ook maar even topic aangemaakt op MM.

Vanaf vandaag te zien op Netflix

Zie ook: A Series of Unfortunate Events - Seizoen 1 (2017) - TvMeter.nl

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

Ze lijken verrassend trouw te blijven aan de film van destijds, en die vond ik ontzettend amusant.

kalehein

• 254 berichten
  • 255 stemmen

Seizoen 1 is een lang uitgerekte versie van de film. Hoewel ik de film goed te pruimen vond was het opsplitsen in 8 delen van elk dik 40 minuten voor mij niet noodzakelijk. Neil Patrick Harris zet overigens wel een leuk personage neer die zéker niet onder doet voor zijn evenknie Carrey.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3701 stemmen

Dat is niet helemaal waar. Ze volgen nu gewoon de boeken elk boekdeel heeft 2 afleveringen. Laatste deel zit niet in de film. Vond het een erg leuke serie. Het is wel een kinderserie, kinderboek. Maar Roald Dahl leuk.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ik heb de hele serie inmiddels bekeken, leuke serie!

Ik vind de sfeer erg mooi. De kinderen spelen het erg leuk. Count Olaf vind ik irritant, maar misschien was dat ook wel wat de bedoeling. Jim Carrey gooide er volgens mij nog wel een dubbele laag in, niet alleen sinister, maar het is ook alweer een tijdje geleden dat ik de film zag.

De eerste twee verhalen spraken mij het meest aan. De serie zakt af en toe wat in, misschien had het hier en daar wat vlotter gekund, maar ik heb me er prima mee vermaakt.

Het opknippen van de afzonderlijke verhalen was ik niet altijd gelukkig mee, maar dat is ook maar cosmetisch. Je kan natuurlijk gewoon achter elkaar bekijken. Het hadden ook gewoon 4 afleveringen kunnen zijn wat mij betreft.

De voice-over man was af en toe wat te nadrukkelijk aanwezig.

Ik geef de hele serie net 3,5*

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Seizoen 2 is te zien vanaf 30 maart

Het nieuwe seizoen bestaat uit tien afleveringen van ieder een uur. Deze behandelen het vijfde tot en met het negende boek. Vanaf 30 maart staan deze dus allemaal online op Netflix. Het derde seizoen is al besteld door Netflix.

bron

Wouter

• 18718 berichten
  • 3085 stemmen

Begonnen. Ziet er uit als een uitgerekte light-versie van de film. Op alle fronten minder ik hou het bij 1 aflevering.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Nieuwe teaser seizoen 2:

Te zien vanaf 30 maart

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Het tweede seizoen van A Series of Unfortunate Events is vanaf 30 maart beschikbaar.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Seizoen 2 te zien vanaf morgen!

Visit the VFD headquarters and party with the Volunteers: Jacques and Lemony Snicket (Nathan Fillion & Patrick Warburton), Uncle Monty (Aasif Mandvi), Aunt Josephine (Alfre Woodard), Jacquelyn (Sara Canning), Dr Orwell (Catherine O’ Hara)… and a Villainous, Frightening and Disagreeable guest, a word which here means Count Olaf (Neil Patrick Harris).

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ik ben al compleet op deze serie uitgekeken, maar er komt zelfs nog een derde seizoen:

Vanaf 1 januari.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.