- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Fast Show
The Fast Show

Tonyvdb
-
- 1408 berichten
- 1168 stemmen
voor de mensen die morgen niet vroeg op moeten (helaas ben ik daar niet bij ...), vanavond na het snooker op BBC2 : 2,5 uur The Best of the Fast Show !!
Voor de liefhebbers van Britse tophumor : kijken !! (of tapen)

Macmanus
-
- 13723 berichten
- 3581 stemmen
Cool Baby, is echt Super grappig.
Heb toch vakantie

EmDee
-
- 7194 berichten
- 1417 stemmen
Geweldig!
I'm a vegetarian. Okay, I had a saucage yesterday but that isn't really meat.
Cause there isn't an animal that's called saucage.
BTW: Wel moeilijk op te nemen omdat je niet weet hoe laat de heren Williams en Doherty het gaan maken.

JJ_D
-
- 3749 berichten
- 1288 stemmen
Tjah, absurde Britse serie met ups en downs. Vaak erg grappig, soms echt niet en al te vaak er tussenin. Al bij al toch zeker genietbaar...
2,80*

Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ik heb onlangs eindelijk serie één en twee op dvd aangeschaft (voor geen geld trouwens), en het ligt me wel . Vaak gewoon flauw plezant, maar dan zo consequent dat je toch moet lachen om de onnozelheid. En soms gewoon geniaal in zijn hilarisch-heid. Het bijzondere aan hun concept is dat je sommige types helemaal niet grappig vindt de eerste keer, en dat ze soms zelfs op de zenuwen gaan werken, maar ze blijven echt iedere terugkomen en telkens wéér hetzelfde doen, dat je uiteindelijk toch voor de bijl gaat en begint te lachen. Sommige typetjes worden ook best complex met de tijd, het beste voorbeeld zijn Ted & Ralph, waar je op den duur echt emotioneel bij betrokken raakt, toch niet evident in een sketch-show die zo snel gaat.
Serie 1 - 4.5*
Serie 2 - 4.0*

Spartaan1986
-
- 3559 berichten
- 1984 stemmen
Zojuist gezien op Canvas.
Vreselijk slecht in alle opzichten. Little Brittain is hierbij vergeleken een meesterwerk.
Als je toch leuke Britse humor wilt zien kijk dan Blackadder of My Hero

JJ_D
-
- 3749 berichten
- 1288 stemmen
Mening bijgesteld:
The Fast Show – S1E1 – 3,75*
The Fast Show – S1E2 – 3,25*
The Fast Show – S1E3 – 3,5*
The Fast Show – S1E4 – 3,75*
The Fast Show – S1E5 – 3*
The Fast Show -- S1E6 – 3*
Het eerste seizoen van ‘The Fast Show’ is een aaneenschakeling van absurde sketches, die al snel vertrouwd aanvoelen door het gebruik van verscheidene constanten. De eerste afleveringen zijn dan ook de beste, omdat de personages tegelijk verrassend zijn en toch bekend voorkomen. Naar het einde toe raak je wat uitgekeken op de karakters, maar 6 afleveringen is de gepaste dosis. Enkele passages zijn wat mij betreft quasi onovertroffen, en aan dit soort originele humor beleef ik dan ook veel plezier.
3,5*

Ravenstein
-
- 1524 berichten
- 518 stemmen
Hier kan ik neig mee lachen!
Ok, Little Britain is geregeld grappiger, maar ergens kan ik me niet van de indruk ontdoen dat Little Britain zonder een serie als The Fast Show misschien niet had bestaan.
Meer dan genoeg grappige personages om van te genieten in The Fast Show; The Fast Greasy Coppers, Swiss Toni, Fred & Ralph, de 13th Duke of Wybourne, Rowley Birkin en natuurlijk de klerenmakers Ken en Kenneth!!

Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Vier jaar nadat ik de serie voor de eerste keer gezien heb, ben ik uitgegroeid tot grote fan en dan ook uitermate opgewonden door dit bericht! Het is lang geleden allemaal en dus niet zonder risico dat het tegenvalt alles nog eens op te rakelen - maar ik kijk er toch naar uit. Vanaf morgen!