ad
  • 140.727 films
  • 6.737 series
  • 20.448 seizoenen
  • 461.274 acteurs
  • 284.196 gebruikers
  • 8.144.424 stemmen

Waar hebben jullie de meeste dvd's gekocht?

zoeken in:

Dick2008

• 9250 berichten
  • 0 stemmen

Aanvankelijk de meeste bij Bart Smit/E-plaza gekocht (en via ruilen met andere mensen dat is niet echt kopen maar goed).

nu:

Used products

Rommelmarkt

Kringloop

Blokker

Mediamarkt

(ook nog wel via ruilen / of inruilen)

ik koop zelden online. Ik wil zien wat ik koop en verzendkosten zijn me ook te hoog.

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

Marktplaats.nl, dvdoutlet.nl en tweedehands bij bol.com (dat laatste doe ik niet vaak meer, te duur).

korijennings44

• 1 berichten
  • 0 stemmen

If you are thinking about importing these things, I would like to say that importing such things will be very expensive because these stores also have to pay import taxes. But on the other hand, small stores have much nicer prices and they also deliver on time. But I would say that almost all of these speedput are available on Amazon and play.com and they are much cheaper there. You can read reviews about them here.

Brix

• 18404 berichten
  • 4171 stemmen

Amazon UK, Amazon DE, en Amazon Esp, Amazon Fr.

Recent ook steeds vaker via Amazon NL.

Daarnaast veel via Ebay.

starbright boy (moderator films)

• 19636 berichten
  • 3854 stemmen

Vroeger heel veel Frs, met name in de uitverkoop (die er vaak was daar, ik kon daar tamelijk precies inschatten wanneer de prijs omlaag ging) , verder wijlen Boudisque (waar ik werkte) en ook wijlen play.com. Af en toe bol. Enkele keer marktplaats of Movemeter. Ook wel bij Velvet of de Plaatboef.

Later Via Amazon met toevoeging, vooral co.uk. De laatste jaren steeds vaker bij de labels zelf (Eureka en Arrow al vele keren).

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.