Med Lukkede Øjne (2010)

Denemarken
Thriller

geregisseerd door Torben Bech
met Rasmus Bjerg, Tuva Novotny en Jørn Spottag

Tom is een bekende schrijver die zich voor de buitenwereld verstopt omdat hij al 20 jaar geen inspiratie meer heeft. Maar dan ontmoet hij tijdens een lezing Renee, een jonge vrouwelijke fan die hem opnieuw zin in het leven geeft. Samen vluchten ze naar het platteland, weg van Tom's ex-vrouw en zijn veeleisende uitgever. Al snel lijkt het plattelandsleven niet zo idyllisch voor het verliefde koppel. Twee lokale boerenzonen die hun vrije tijd doorbrengen met snel rijden en bier drinken, beginnen Tom en Renee te pesten. Ze worden agressief en de idylle van het koppel verandert plots in een nachtmerrie .

avatar van jeuletaxi
Een redelijke film, die de aandacht vasthoud en dit mede door Tuva Novotny.
Een mooie meid die het spannend maakt zeker voor de 2 boeren,
die kwijlend naar haar kijken,
Zeker een wegkijker!!!