Mujhse Fraaandship Karoge (2011)

1 stem

India
Romantiek / Komedie

geregisseerd door Nupur Asthana
met Saqib Saleem, Saba Azaad en Nishant Dahiya

Preity Sen en Vishal Bhatt zijn twee studenten die maar niet met elkaar kunnen opschieten. Rahul, de vriend van Vishal, is een zanger en populair onder de meisjes. Malvika, de vriendin van Preity, is studente modeontwerpster. Vishal ontmoet Malvika op een concert van Rahul en is op slag verliefd op haar. Hij stuurt via Facebook een vriendschapsverzoek naar Malvika via Rahul’s account. Malvika negeert het en verlaat de kamer. Preity, die nog in de kamer aanwezig is, accepteert het vriendschapsverzoek van Rahul. Zonder het te weten zijn Preity en Vishal, die elkaar haten, met elkaar aan het chatten.