Shipmates Forever (1935)

Muziek

geregisseerd door Frank Borzage
met Dick Powell, Ruby Keeler en Lewis Stone

Richard John 'Dick' Melville III kijkt naar het binnenvaren van de vloot en hij ziet ook June Blackburn. Dick is niet van plan om bij de marine te gaan, ondanks dat dit een familietraditie is. June, die haar vader en broer verloor bij de marine, wil geen marineman. Maar Dick krijgt toch de geest wanneer zijn vader, admiraal Richard Melville, hem zegt dat hij het toch niet gaat redden. Dick meldt zich vervolgens bij de ‘Naval Academy’. Het eerste jaar als rekruut is zwaar, maar desondanks staat Dick aan het hoofd van zijn klas. Het laatste jaar bevat een drie maanden durende training, die Dick zal maken of breken als marineman.