The Notorious Lady (1927)

geregisseerd door King Baggot
met Lewis Stone, Barbara Bedford en Ann Rork

De Britse legerofficier Patrick Marlowe vermoordt een man die hij in de kamer van zijn vrouw Mary aantreft. Mary slaagt erin om haar man te redden van de galg, maar zijn reputatie is vernietigd. Patrick gaat daarop naar de diamantmijnen in Afrika om een nieuw leven te beginnen. Maanden later hoort Mary geruchten dat Patrick is gedood. Ze gaat naar Afrika om te kijken of dit klopt en ze wordt onderweg verliefd op de knappe Anthony Warford. Een ontmoeting in Afrika tussen Mary’s echtgenoot Patrick en haar minnaar Anthony lijkt onvermijdelijk. Moet Patrick weer een moord plegen?