• 8.296.155 stemmen

The Bhutto Saga or Politics in the Blood (2011)

Documentaire | 56 minuten

Genre: Documentaire

Oorsprong: Frankrijk

Geregisseerd door: Arnaud Mandagaran

Plot The Bhutto Saga or Politics in the Blood

Documentaire over de Pakistaanse politieke dynastie van de familie Bhutto. Toen Benazir Bhutto in 1988 op 35-jarige leeftijd premier werd van Pakistan, was ze de eerste vrouw ooit die de leiding kreeg over een moslimland. Ze was premier van 1988 tot 1990 en van 1993 tot 1996. In de aanloop naar de verkiezingen van 2008 werd ze in december 2007 na een politieke toespraak in Rawalpindi vermoord. Het was een nieuw en pijnlijk dieptepunt in de geschiedenis van Bhutto-clan, een familie die veertig jaar lang betrokken was bij de politieke leiding van Pakistan, in de regering of in de oppositie.

stinissen (crew films & series)

Ik had deze ook ingestuurd was ik zeker te laat.?

avatar van Meneer Bungel

Meneer Bungel

Ik neem aan van wel. Er is geen Imdb-code voorhanden, dus dan krijg je ook geen melding dat het al ingestuurd kan zijn...