ad

Oorspronkelijke taal: Koreaans

Oorspronkelijke titel: 너는 펫

Releasedatum: 10 november 2011

Over Neo-neun Pet

Eun-Yi werkt als redactrice bij een modeblad. Ze is tegen liefdesrelaties en ook op kantoor botert het niet met haar collega's. Ze is op zoek naar een huisdier om haar op te fleuren. In-Ho is een veelbelovende balletdanser maar heeft geen plek om te verblijven. Hij is bevriend met de broer van Eun-Yi, die inwoont bij haar, en zo komen de twee in contact. Samen komen ze overeen dat In-Ho bij haar kan verblijven zolang hij zich gedraagt als haar nieuwe huisdier.

BBarbie

Een film met Ha-neul Kim kan ik maar moeilijk links laten liggen. Ik ben er inmiddels wel achter dat zij ondanks haar vrolijke uitstraling in serieuze films beter tot haar recht komt dan in luchtige komedies als deze. De film is niet onaardig, maar omdat van begin of aan duidelijk is hoe het af gaat lopen, had hij best wat compacter en ook wat grappiger mogen zijn. Krap aan een voldoende.