Daylight Savings (2012)

Alternatieve titel: Surrogate Valentine 2: Dual Mono

geregisseerd door Dave Boyle
met Goh Nakamura, Yea-Ming Chen en Michael Aki

Goh Nakamura is een muzikant uit San Francisco die het hoogtepunt van zijn carrière heeft bereikt. Met een nationale tournee in het vooruitzicht en zijn nummer dat gebruikt wordt in een nationale tv-commercial, heeft Goh het leven dat hij altijd wilde hebben. Maar als zijn vriendin het uitmaakt met hem via Skype is zijn hart gebroken. Wanneer hij op een avond in San Francisco collega-muzikant Yea-Ming ontmoet voelt hij een speciale band met haar. Samen met zijn neef Mike begint hij aan een reis naar Las Vegas om haar te zien optreden.