Fifteen Maiden Lane (1936)

Alternatieve titel: 15 Maiden Lane

Misdaad / Drama

geregisseerd door Allan Dwan
met Claire Trevor, Cesar Romero en Douglas Fowley

Jane Martin wil haar oom, een inspecteur voor een verzekeraar, bewijzen dat ook zij een goede verzekeringsinspectrice is. Jane doet zich daarom voor als een juwelendievegge om zo bij een criminele bende te infiltreren. Ze kan al snel samenwerken met de geslepen en moorddadige crimineel Frank Peyton en het duurt niet lang voordat Jane de leiding heeft over deze bende. Peyton begint te vermoeden dat Jane bijbedoelingen heeft en hij doet zijn best om van haar af te komen. Hij pleegt zelfs een moord in haar bijzijn, maar Jane blijkt in staat niets te laten merken. Ondertussen houdt politiesergeant Walsh zich bezig met het oprollen van de criminele bende.