Hi'ya, Sailor (1943)

Komedie / Muziek

geregisseerd door Jean Yarbrough
met Donald Woods, Elyse Knox en Eddie Quillan

Bob Jackson en zijn drie ‘Merchant Marine’ scheepsmaten hebben elk vijftig dollar geïnvesteerd in een lied dat Bob heeft geschreven en waarvan hij denkt dat het zal worden uitgegeven voor 200 dollar. Met de taxi van Pat Rogers is het kwartet op zoek naar het kantoor van de uitgever. Uiteindelijk beseffen ze dat ze zijn opgelicht. Daarbij komt nog dat ze Pat een hoge rekening voor de taxirit moeten betalen. Ze gaan naar de kantine voor militairen, waar de bekende zangeres Annabelle aan het optreden is. Wanneer ze vertrekt verliest Annabelle haar dure sigarettendoos, die door Pat wordt opgepakt. Ze vertelt Bob deze sigarettendoos terug te geven en van de beloning de taxirit te betalen.