Field of Vision (2011)

1 stem

geregisseerd door Gregg Champion
met Faith Ford, Tony Oller en Joe Adler

Door mysterieuze beelden van een oude, defecte videocamera ontdekt Tyler McFarland (Tony Oller), de sterquarterback van Sinclair High School, dat een aantal van zijn teamgenoten een nieuwe scholier pesten. Deze nieuwe scholier is Cory Kimble (Joe Adler), een jongen die al het een en ander heeft meegemaakt in zijn leven. Het pestgeval doorgeven aan de coach kan ervoor zorgen dat zijn vrienden uit het team worden gezet, wat de school waarschijnlijk het staatkampioenschap kan kosten. Tyler moet kiezen wat belangrijker is, winnen of het juiste doen. In de tussentijd ziet ook Lucy, het zusje van Tyler, de beelden van de oude camera. Deze beelden onthullen iets van Cory's geheime verleden waar hij zelf niet eens van op de hoogte is.