Fabled (2002)

1 stem

Drama / Mystery

geregisseerd door Ari Kirschenbaum
met Desmond Askew, Katheryn Winnick en J. Richey Nash

Joseph zijn vriendin heeft het net uitgemaakt met hem, en hij neemt dat niet zo goed op. Hij denkt dat zijn vriendin en zijn psychiater een complot tegen hem hebben, en zijn hond is verdwenen en hij denkt dat zijn collega's van het werk daar achter zitten. En dan heeft hij nog een schuld gevoel van iets dat vroeger gebeurt is, en dan zijn er ook nog eens monsters die hem proberen te vermoorden. Het wordt hem dan teveel, en hij wordt steeds gekker en hij probeert nog om normaal te blijven, maar dat heeft weinig zin.

avatar van Macmanus
Dit lijkt me een goeie film.
Snap alleen niet dat deze film op 19 december in première gegaan is in Amerika, en niemand op IMDb nog heeft gestemd.