ad

Western | 93 minuten

Genre: Western

Geregisseerd door: Jared Moshé

Met onder meer: Barlow Jacobs, Clare Bowen en David Call

IMDb beoordeling: 5,5 (608)

Releasedatum: 15 juni 2012

Over Dead Man's Burden

In de nasleep van de Amerikaanse Burgeroorlog probeert de McCurry familie te overleven op een eenvoudige boerderij in New Mexico. Martha McCurry ziet wel wat in de verkoop van de boerderij, dit tegen de wil van haar vader. Wanneer haar vader overlijdt grijpt ze haar kans. Maar haar plannen worden verstoord door de onverwachte terugkeer van haar broer Wade, een overloper van het unionistische leger, waarvan gedacht werd dat hij al lang dood was.

Wade McCurry

Ben Ainsworth

Joe McCurry

avatar van jarno1975

jarno1975

Première op het film festival van Los Angeles.

avatar van madmax1

madmax1

De eerste 20 min ben ik doorgeworsteld,waarschijnlijk niet in stemming en kijk hem nog wel eens af.

• 20880 berichten

Snel vergeten hele taaie on inspirerende kost .

avatar van wrist

wrist

Pfff lange, taaie zit, verder weinig spannend.

avatar van chantal29

chantal29

gisteren een poging gewaagt want ik ben gek van westerns, ik heb het een half uur uitgehouden wat een waardeloos iets is dit

avatar van Biosguru

Biosguru

Alleen de laatste 5 min knalt het er nog even op los met een waaierd aan plotwendingen. Het mag de 88 minuten die ervoor zitten helaas niet meer redden. Wat een rare mix is dit van Indie, slowcinema en mumblecore. En dan zon "oscar" klassieke soundtrack die er ook helemaal niet bij past. Een vreemd ongeluk deze film.

avatar van mr rumson

mr rumson

Beetje een vreemde western waarin hoog uit tien acteurs in te zien zijn .

Deze western speelt zich dan voornamelijk ook af op en om een boerderij in een verlaten landschap.

Het verhaaltje is vrij mager bovendien zitten er aardig wat dialogen in .

Aan het einde zien we dan nog wat actie die er nog niet eens zo slecht uit ziet.

De acteurs doen het nog vrij aardig maar kunnen deze film voor mij ook niet redden .

avatar van eempag

eempag

Waarom worden dit soort films gemaakt?