Miami Hustle (1996)

Alternatieve titel: Hello, She Lied

Romantiek / Thriller

geregisseerd door Lawrence Lanoff
met Kathy Ireland, John Enos III en Audie England

Marsha Thomas is een oplichtster met een geweten. Ze stemt in met een ongebruikelijke regeling om de schuld te betalen aan de advocaat die haar broer geholpen heeft. Een oude miljonair staat op het punt te overlijden en laat zijn fortuin na aan een stripper genaamd Jean, die geen weet heeft van de aankomende meevaller. Marsha krijgt de taak om Jean zo goed te leren kennen dat ze zich kan voordoen als haar om zo de erfenis zelf op te strijken. Ze neemt een baan bij dezelfde stripclub en al snel raakt ze bevriend met Jean. Maar zullen haar gevoelens voor Jean opwegen tegen haar behoefte om de schuld van haar broer te betalen?