Two Little Boys (2012)

Nieuw-Zeeland

geregisseerd door Robert Sarkies
met Bret McKenzie, Hamish Blake en Maaka Pohatu

Op een avond gaat alles fout voor Nige: te snel rijdend op de weg ziet hij de politie, raakt in paniek en voor hij het beseft, rijdt hij een Noorse voetbalster dood. 'Gelukkig' heeft niemand het ongeval gezien en hij dumpt prompt het lichaam in de schacht van een bouwplaats. Hij gaat op zoek voor hulp bij zijn beste vriend Daneo. Deze laatste overziet onmiddellijk de situatie, alhoewel het wegwerken van het lijk meer tijd in beslag neemt dan ze dachten.

avatar van schumacher
Slecht slecht slecht, bah. Pure tijdverspilling, helemaal niet grappig.
Heb me zitten vervelen.

avatar van Oliveri
Duidelijke taal Schumacher, en dank, ik hoef deze film niet meer te zien.