Let's Go Native (1930)

Komedie / Muziek

geregisseerd door Leo McCarey
met Jack Oakie, Jeanette MacDonald en Richard 'Skeets' Gallagher

De kledingontwerpster Joan Wood zit zwaar in de schulden. Joan heeft kostuums voor een Broadway-show ontworpen die naar Argentinië wordt geëxporteerd. Met het geld wil ze haar schulden betalen. Maar er is een vergissing gemaakt. Ze ontvangt het geld in Buenos Aires en niet in New York. Joans vriend is Wally Wendell. Zijn grootvader Wallace Wendell Sr. is niet akkoord met zijn relatie met Joan. Wallace wil dat Wally met Constance Cook trouwt, maar hij heeft Constance al enige jaren niet heeft gezien. Constance is echter één van de passagiers op het schip dat Joan en Wally naar Buenos Aires voert.