Victims (2011)

Verenigd Koninkrijk
Thriller

geregisseerd door David Bryant
met John Bocelli, David Bryant en Bradley Cole

Net op zijn trouwdag wordt een bruidegom ontvoerd. Terwijl een zwarte kap over zijn gezicht getrokken wordt, duwen zijn ontvoerders hem in een bestelwagen. Wat later zien we hem zitten, gebonden op een stoel. Zijn toekomstige bruid stapt hem tegemoet maar spreekt hem aan met een andere naam... Wie is deze man met wie ze ging trouwen? Is hij echt die kindermoordenaar en -verkrachter van vroeger? En indien dat het geval is, heeft ze dan het recht om hem te vermoorden? Er volgt een psychologisch kat-en-muisspel waarbij schuld en onschuld slechts de kleine vragen des levens zijn.

Meneer Bungel
whoisthevictim.com (incl. trailer - Eng. geen subs).